در پی افزایش قیمت بنزین؛
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۳۰ پرونده تخلف از دفاتر تاکسی تلفنی (آژانس ) در سطح استان طی چند روز اخیر تشکیل و برای برخورد قانونی با متخلفان به تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 30 November 2019

بهرام جباری بیان کرد: این دفترهای تاکسی‌ تلفنی  به بهانه افزایش قیمت بنزین ( در تاریخ ۲۴ آبان ماه جاری) کرایه‌های خود را افزایش دادند که این اقدام بدون توجه به نرخنامه  و تخلف است.

وی گفت: به رییس اتحادیه تاکسی‌های تلفنی نیز ابلاغ شده که برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت در این صنف ورود کند.

جباری با اشاره به ورود دادستانی برای جلوگیری از تخلف و برخورد قانونی با متخلفان در بازار افزود: دادستانی با سازمان صمت استان و تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان مشارکت دارد.

وی ادامه داد: سهمیه بنزین برای آژانس‌ها و خودروهای حمل و نقل کالا در نظر گرفته شده است اما هنوز عملیاتی نشده ، با این وجود هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی است و با متخلف برخورد جدی خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به وضعیت خودروهای شخصی مسافربر ادامه داد: تاکسیرانی برای ساماندهی خودروهای شخصی مسافربر ورود کرده است، این خودروها برای دریافت سهمیه بنزین باید ساماندهی و در سامانه سپند (پایش حمل و نقل) ثبت نام شوند.

بر اساس گزارش ایرنا رییس کل دادگستری خوزستان در پی افزایش قیمت بنزین ( در ۲۴ آبان ماه جاری ) بیان کرد: دستگاه قضایی استان با هرگونه اخلال در بازار و افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات برخورد قانونی می‌کند و شهروندان نیز هرگونه تخلف و احتکار کالا را به مسئولان قضایی و نظارتی اطلاع دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار