سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: تمام تیم‌ها به علت نتایج خوبمان حساب دیگری روی ما باز کرده‌اند.
کد خبر: ۸۰۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 28 November 2019

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: فردا یک بازی دشوار پیش رو داریم، مانند تمام بازی‌های دیگر در لیگ برتر چرا که امسال بازی آسان وجود ندارد. حتی تیم‌های شاهین بوشهر و گل‌گهر سیرجان هم که در انتهای جدول قرار دارند بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند. ذوب آهن هم با تغیراتی که هفته پیش در نوع سیستم خود داشته توانست تیم خوب فولاد را شکست دهد و روحیه خوبی دارد.

او افزود: به هیچ وجه جایگاه ذوب‌ آهن در جدول با کیفیتی که دارد مساوی نیست چرا که کیفیت بسیار بهتری دارد. کادر فنی جوان و خوب، بازیکنان با کیفیت و ساختار بسیار قوی دارد. تمام این‌ها کار ما را دشوارتر می‌کند. انگیزه‌ای برای تمام تیم‌ها ایجاد شده که می‌خواهند اولین شکست را به ما تحمیل کنند و این هم کار ما را سخت‌تر می‌کند. بازیکنان ما باید بدانند که مسئولیت بسیار مهمی داریم و همه جا حرف از نفت مسجد سلیمان است. بنابراین باید تلاش بیشتری در زمین داشته باشیم و همین روند را ادامه دهیم تا هوادران مانند قبل خوشحال بمانند.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا تیمش محروم یا مصدوم دارد گفت: محروم نه اما هنوز عباس عسکری و عماد میرجوان مصدوم‌اند که به بازی فردا نخواهند رسید.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل پرسپولیس در آزادی چه تاثیری در بازی فردا خواهد گذاشت گفت: هم می‌تواند مثبت باشد و هم منفی. از جهتی مثبت است چرا که شخصیت تیمی ما روز به روز بهتر می‌شود و تمام تیم‌ها روی ما حساب جداگانه‌ای می‌کنند و منفی است چون غرور کاذب می‌آورد و نباید دچار آن شویم. فردا هیچ کدام از ما نباید با غرور وارد زمین شویم و مانند بازی‌های قبل تلاش کنیم.

او در پایان از هواداران درخواست کرد که ورزشگاه را پر کنند و نیاز به همایت بیشتر آنها داریم تا همین روند خوب را ادامه دهیم. تشکر ویژه داریم از کانون هواداران تیم نفت مسحد سلیمان چرا که در نتیجه ‌هایی که می‌گیریم تاثیر گذار هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار