سخنگوی طرح معیشت از فعال شدن سامانه ثبت اعتراض خبر داد و گفت:‌ واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته و برای افراد کد رهگیری را بخواند.
کد خبر: ۸۰۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 30 November 2019

حسین میرزایی در پاسخ به این سوال که برخی شهروندان از چند روز پیش اعتراض خود را از طریق کد دستوری ثبت کردند اما کد رهگیری برای آنها پیامک نشده است، اظهار داشت: سامانه مرتب بررسی می‌شود و ارسال پیامک فقط برای سرپرستان خانوار مجاز است. تاکنون درصد زیادی از پیامک‌ها ارسال شده است. 

سخنگوی طرح معیشت، با بیان اینکه کمتر از 4 میلیون سرپرست خانوار درخواست طرح معیشتی ثبت کردند عنوان کرد: مابقی یا سرپرست نبودند یا درخواست تکراری ثبت شده است. سامانه مکرر پیامک ارسال می‌کند؛ یکی از دلایل عدم ارسال پیامک این است که احتمالا گوشی افراد خاموش بوده یا آنتن ندارد همچنین در ارسال پیامک گروهی و انبوه تا زمانی که همه پیامک‌ها گزارش تحویل دریافت نکند سامانه پیامک را مجدد ارسال می‌کند. 

وی تاکید کرد: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته  و برای افراد کد رهگیری را می‌خواند. 

میرزایی افزود: افرادی که ثبت‌نام کردند و کد رهگیری برای آنها پیامک شده است می‌توانند در سایت مربوطه اعتراض خود را ثبت کنند در حال حاضر سایت Hemayat.mcls.gov.ir شروع به کار کرده و افراد می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند. 

وی تاکید کرد: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص تماس گرفته بشود و برای افراد کد رهگیری را بخوانند. 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
آقای میرزایی سخنگو وزارت رفاه باید پاسخگو باشد به خدا قسم مطمئن هستم اشتباه و خطایی در شناسایی افراد در طرح معیشتی شده است جای سئوال است ایشان به صراحت کامل عنوان می نماید که سیستم های ما چند بار کد ملی افراد را چک کرده اند و احتمال اشتباه نیست ./ باز هم قسم یاد می کنم خطا کردید و باید پاسخگو باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار