مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری از ۹۴ دوربین کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی استان تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۴ دوربین در مدار و تعداد ۵۰ دوربین دیگر نیز درحال نصب هستند.
کد خبر: ۸۰۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 30 November 2019

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهارکرد: دوربین‌های کنترل سرعت استان در دو سال گذشته، ۱۲ دستگاه بود اما اکنون با تلاش‌های انجام گرفته شده به منظور کاهش سرعت رانندگی، تا دوماه آینده این تعداد به ۹۴ دوربین خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۴۴ دوربین کنترل سرعت در محورهای استان در مدار و تعداد ۵۰ دوربین دیگر درحال نصب هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: نصب این دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای استان می‌تواند زمینه‌ساز کنترل بهتر تردد و همچنین کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای باشد و به افزایش ایمنی در محورها نیز کمک کند.

بهرامی‌نیا در خصوص محل استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر از سوی اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان، بیان کرد: این اداره‌کل در راستای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای، محل استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان را طی پنج سال اخیر پایش و مورد ارزیابی قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق این پایش، پیشنهاد شده تا به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر اورژانس و هلال احمر در مسیرهای ارتباطی، جابه‌جایی در برخی نقاط استقرار آن‌ها انجام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار