رئیس اتحادیه نانوایان اهواز:
رئیس اتحادیه نانوایان اهواز گفت: هیچگونه افزایش قیمت نان در سطح نانوایان شهرستان اهواز مشاهده نشده است.
کد خبر: ۸۰۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 30 November 2019

امیر دهقان اظهارکرد: بر اساس پایش و رصد نانوایان در سطح شهر اهواز هیچگونه افزایش قیمت نان در شهرستان مشاهده نشده است و در صورت مشاهده تخلف افزایش غیرقانونی قیمت نان با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: نانوایان دولتی به هیچ عنوان اجازه افزایش قیمت نان را به صورت خودسرانه ندارند و این مساله فقط از طریق مجوز اتحادیه قابل انجام است و در این زمینه اتحادیه نیز هیچگونه افزایش قیمتی را برای نان نداشته است.

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز تصریح کرد: پس از افزایش نرخ بنزین و اعلام سهمیه‌بندی آن برخی از محصولات و خدمات افزایش قیمت داشته است اما هیچکدام از نانوایان دولتی و پروانه‌دار در سطح شهرستان اهواز نسبت به افزایش نرخ نان اقدام نکرده‌اند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد جدی و قاطعانه انجام خواهد گرفت.

دهقان عنوان کرد: در طول دو هفته گذشته، نظارت بسیار جدی و شدیدی بر بازار و نانوایان اهوازی اعمال شده است و در این زمینه از هیچگونه تخلفی گذشت نخواهد شد. در بازرسی‌های انجام گرفته نیز برای متخلفان احضاریه صادر شده است و چنانچه ظرف مدت یک هفته تخلف انجام گرفته اصلاح نشود، آن نانوایی به صورت کامل پملب خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: عمده تخلفات در نانوایان بحث کم فروشی است که اگر اتفاق بیفتد نیز به صورت سهوی است زیرا خطای دست یا خطای ماشین وجود دارد و پس از بررسی اصلاح می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نان ، نظارت بر بازار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار