رئیس پلیس فتا غرب تهران گفت: نوجوانی که اقدام به سرقت اطلاعات ۴۰۰ کارت بانکی به بهانه درآمدزایی و فروش شارژ ارزان با ترفند فیشینگ (به دست آوردن اطلاعات حساب کاربری، گذرواژه یا اطلاعات بانکی از طریق یک درگاه یا آدر ایمیل جعلی) کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۸۰۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 27 November 2019

سارق اطلاعات ۴۰۰ کارت بانکی در تهران دستگیر شد

به گزارش تابناک تهران، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ حاجعلی صالحی افزود: با شکایت یکی از شهروندان تهرانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابش بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم شدند و پس از هماهنگی قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا غرب تهران اظهار داشت: شهروندان در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب خود به خصوص کارت‌ بانکی دقت لازم را داشته باشند و از سایت‌های معتبر دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کنند و فریب تبلیغات جعلی را نخورند و در صورت مشاهده صفحات جعلی، در قسمت گزارش‌های مردمی سایت پلیس فتا آن را گزارش کنند.

سه سارق مسلح کارگاه طلافروشی پایتخت دستگیر شدند

علیرضا لطفی در تشریح این خبر گفت: ۳۰ آبان ماه سال جاری با تماس تلفنی شهروندان تهرانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار در جریان وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از کارگاه طلاسازی واقع در خیابان خیام قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارگاهان آگاهی با انجام تحقیقات اولیه به یکی از کارگران این کارگاه مظنون شدند و وی را برای بازجویی به اداره یکم آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

پس از انتقال این کارگر به اداره یکم، وی به جرم ارتکابی اعتراف و به کارآگاهان گفت: سرقت از کارگاه را با ۲ نفر از همدستانم انجام داده ام.

وی عنوان کرد: با اظهارات سارق دستگیری همدستانش در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که نهایتاً با هماهنگی های قضایی، هر ۲ متهم پس از چندین عملیات جداگانه در مخفیگاه هایشان در محدوده محله های مشیریه و نارمک در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کمری به همراه شش فشنگ جنگی و شش کیلو از طلاجات سرقتی، کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده به اداره یکم منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هر سه متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار