فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در بحث محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و سازندگی از سال ۹۰ تاکنون ۱۹ هزار و ۲۶۶ پروژه محرومیت‌زدایی در استان را اجرا کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۰۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 27 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی به نقل از سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاحیه ۱۰۰ واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای «شاهسون» شهرستان صحنه برگزار شد با اشاره به اینکه در اردوهای جهادی حدود ۱۰۲ هزار نفر روز را برای کمک به مناطق محروم استان اعزام کردیم، افزود: در اردوهای هجرت بیش از ۵۱۱ هزار و ۵۶۰ نفر روز دانش‌آموز را برای مرمت، نقاشی و تجهیز مدارس به کار گرفتیم.

او گفت: در اردوهای سلامت که از سوی نیروهای جهادی بسیج سازندگی انجام شده، ۱۹۲ هزار و ۵۶۲ نفر را ویزیت رایگان، ۱۳ هزار نفر را تحت جراحی و ۲۹ بیمارستان صحرایی را تاکنون در مناطق محروم احداث کردیم.

وی از ساخت ۲۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت اداره کل کمیته امداد و بنیاد مسکن در مناطق محروم استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در مرحله نخست ۶۰ واحد مسکونی احداث و امروز هم ۱۰۰ واحد افتتاح می‌شود و تا یکی ۲ ماه آینده مابقی واحدها به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بزرگترین لذت حکومت‌داری امام علی (ع) محرومیت‌زدایی از قشر محروم جامعه بوده است، گفت: امروز ما براساس این اعتقادات باید در صحنه بمانیم و مسئولان بدانند که مردم ولی‌نعمتان آنها و نظام اسلامی هستند و اقتدار و عظمت نظام اسلامی ایران و بزرگترین عامل بازدارندگی نظام ملت بصیر و انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که ابن ملت در کنار نظام ایستادگی کنند هیچ دشمنی توان ضربه زدن به این نظام را ندارد و در این حوادث اخیر هم این مورد را شاهد بودیم، افزود: در این اغتشاشات اخیر دشمن فتنه و توطئه عظیمی را علیه ملت ایران برای خشکاندن ریشه‌های انقلاب طراحی کرده بودند که با حضور و ایستادگی مردم این توطئه خنثی شد.

سردار ریحانی افزود: ما و مسوُولان موظفیم تمام توان خود را برای محرومیت‌زدایی از قشر محروم جامعه برداریم زیرا انقلاب اسلامی متعلق به همین مردم است و بیشترین پشتیبانی از نظام را تاکنون این مردم محروم داشته‌اند و باید قدر این مردم را دانست.

همچنین در این مراسم سرهنگ کاظمی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان صحنه بااشاره به اینکه یک تفاوت اساسی بین حکومت جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت‌ها و حتی سایر حکومت‌های اسلامی این است که در نظام اسلامی ایران همه امور برای کسب رضای الهی است، گفت: در جایی که خدمت به مردم در زیر سایه ولایت انجام می‌شود هر قدمی برای ما عبادت محسوب می‌شود.

کاظمی با اشاره به افتتاحیه ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی استان و اداره کل کمیته امداد و بنیاد مسکن در روستای شاهسون شهرستان صحنه، اظهارداشت: چیزی که انقلاب اسلامی را در طول این چهل سال بیمه کرده این است انقلاب اسلامی بر اساس اهداف و آرمان‌های والای حمایت و خدمت به مستضعفین جهان راه خود را به پیش می‌برد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان صحنه افزود: خدمت به محرومان جامعه یک باب خیری است که برای مسوُولان باز شده و باید قدردان این نعمت باشیم و مسئولان نظام باید قدر مردم را بدانند و از فرصت پیش آمده استفاده حداکثری کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار