برای اولین بار در ورزش استان؛
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان از برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش خوزستان برای اولین بار با حضور ۱۵۰۰ دانش‌آموز خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 27 November 2019

ابراهیم نصیری اظهارکرد: در زمینه برگزاری این جشنواره جلسه اولیه‌ای داشتیم و احتمالا نیمه دوم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز میزبان ۱۵۰۰ دانش‌آموز نوجوان هستیم. از این تعداد ۶۰ درصد را پسران و ۴۰ درصد را دختران تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم در این استعدادیابی، ۱۵۰ دانش‌آموز مستعد را شناسایی کنیم، به هدف‌مان رسیده‌ایم. تمرکز ما روی رشته‌های پرمدال و پایه است و می‌خواهیم همان‌طور که با شناسایی نقطه ضعف ورزش خوزستان و کار روی آن، در المپیاد کشوری امسال نسبت به سال گذشته چند رده صعود داشتیم، سال آینده نیز با چند پله صعود مواجه شویم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این جشنواره پایلوت است و امیدواریم کار خوب پیش برود و جواب بگیریم و بتوانیم آن را به تمام شهرستان‌های استان تعمیم دهیم.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی خوزستان از چند رویداد کشوری از جمله وزنه‌برداری و قایقرانی، عنوان کرد: در ماه جاری میزبان قایقرانان کشور و در دی‌ماه نیز میزبان وزنه‌برداران کشور خواهیم بود. میزبانی از رشته‌های ورزشی، به رونق ورزش یک استان کمک می‌کند، البته به شرطی که کار هدفمند باشد.

نصیری گفت: در این میزبانی‌ها هم می‌توان کار آموزشی انجام داد و هم می‌توان شاهد حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم‌های ملی باشیم، ضمن این‌که سطح فنی و مدیریتی و تجربه‌مان نیز بیشتر خواهد شد و در افزایش تعداد علاقه‌مندان به ورزش نیز تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: گرفتن میزبانی‌های بین‌المللی نیز باعث نشاط در جامعه و ارزآوری می‌شود و چرخه اقتصاد در ورزش را به گردش در می‌آورد. استاندار خوزستان نیز واقعا پای کار است و در گرفتن این میزبانی‌ها نقش پررنگی داشته و از هیچ کمکی دریغ نکرده است که از وی بابت توجه و حمایت از ورزش استان قدردانی می‌کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار