بهروز اسودی عنوان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صمت استان سمنان، از انجام بیش از ۳۹هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان طی هشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: سه هزار و ۲۴۵تخلف در این بازرسی‌ها ثبت شد.
کد خبر: ۸۰۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 26 November 2019

نتیجه تصویری برای بهروز اسودی

رئیس سازمان صمت استان سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه از سوی صنعت معدن استان با هرگونه تخلف صنفی برخورد جدی خواهد شد، تأکید کرد: در هشت‌ماهه اول سال جاری ۳۹ هزار بازرسی از اصناف استان سمنان صورت گرفته که در این بازرسی‌ها سه هزار و ۲۴۵ تخلف از سوی اصناف به ثبت رسیده است.

وی بابیان اینکه بازرسی‌های اصناف توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان به‌صورت مستمر صورت می‌گیرد، تأکید داشت: برای دو هزار و ۷۴۲مورد تخلف اصناف از ابتدای سال تا پایان آبان ماه پرونده تشکیل‌شده است.

رئیس صمت سمنان بابیان اینکه برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌های کالا و خدمات، بازرسی‌ها از اصناف در ماه‌های اخیر تشدید شده است، ابراز داشت: بازرسی‌ها از سوی بازرسان صنعت معدن و تجارت به‌خصوص بر روی اقلام اولویت‌دار و مراکز تجاری در دستور کار است.

اسودی بابیان اینکه گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق ... بیشترین فراوانی‌های تخلفات در سطح استان سمنان طی هشت‌ماهه اول سال جاری بوده‌اند، ابراز داشت: ارزش ریالی پرونده‌های ایجادشده در بازرسی‌های صمت از اصناف متخلف، ۱۸۹ میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال بوده است که این پرونده‌ها به تعزیرات و مراجع قضایی ارجاع داده‌شده است.

وی همچنین افزود: به تمام واحدهای عرضه‌کننده کالا و خدمات در سطح استان سمنان اخطار داده‌شده که از هرگونه  افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها پرهیز کنند چراکه هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام مصرفی مردم به دلیل افزایش قیمت بنزین وجود ندارد.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان نقش مردم را در گزارش تخلفات اصناف بسیار جدی دانست و تأکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۶۲۵ مورد شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات از طریق ستادهای خبری مستقر در سازمان صمت موسوم به ۱۲۴ ثبت‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار