معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: تعدادی رشته ورزشی پرمخاطب و دارای ظرفیت در استان را شناسایی کرده‌ایم تا از این پس بیشتر روی رشد آنها تمرکز کنیم.
کد خبر: ۷۹۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی با بیان اینکه از چند سال پیش طرحی در کشور تحت عنوان "آمایش سرزمینی در حوزه ورزش" در دستورکار قرار گرفته، عنوان کرد: طبق این طرح قرار است مشخص شود هر استانی در چه رشته‌هایی بیشترین ظرفیت را دارد تا آن رشته‌ها بیشتر مورد توجه و تمرکز قرار گیرند.

وی تصریح کرد: براساس بررسی‌های اولیه این طرح و همچنین طبق تحقیقاتی که در استان انجام داده‌ایم، کُشتی، رشته‌های رزمی، بوکس، ووشو و رشته‌های توپی(والیبال، بسکتبال و هندبال) از جمله رشته‌هایی هستند که در کرمانشاه بیشترین محبوبیت و ظرفیت را برای رشد دارند.

معاون ورزش وجوانان استان تصریح کرد: باوجود اینکه تحقیقات این طرح هنوز بصورت کامل انجام نگرفته، اما باتوجه به ظرفیت‌هایی که استان در این رشته‌ها دارد، در تلاشیم تا در بحث زیرساخت و سرمایه گذاری روی این رشته‌ها برنامه ریزی‌های دقیق‌تری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم در این رشته‌ها قهرمان پروری بیشتری داشته باشیم، به سمت همگانی کردن آنها می‌رویم و روی آنها تمرکز خواهیم کرد.

عزیزی در ادامه اعلام کرد: هرچند در این طرح تعدادی رشته به عنوان رشته‌های اول و دارای اولویت توجه در کرمانشاه معرفی شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که از سایر رشته‌ها غفلت کنیم.

وی یادآورشد: قطعا هرکدام از رشته‌های ورزشی دیگر همانند اسکیت، موتورسواری و اتومبیلرانی و... علاقمندانی را در استان دارد، برای همین نمی‌توانیم این رشته‌ها را نادیده بگیرم و برای آنها زیرساختی نداشته باشیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار