فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: بیش از هزار و ۵٠٠ برنامه در هفته بسیج توسط این ناحیه اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 24 November 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ مجید علیپور یک شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های هفته بسیج بیان کرد: برگزاری نشست های مختلف عقیدتی ، سیاسی ، اعزام جامعه پزشکی به مناطق محروم ،برگزاری اردوهای جهادی ، ارائه میز خدمت ، سرکشی به خانواده های شهدا و طرح زکات علم از جمله برنامه های این هفته است.

وی اضافه کرد: بسیجیان استان فارس پنجم آذر ماه همزمان با سایر بسیجیان کشور با تجمع در ورزشگاه شهید دستغیب نسبت به تجدید میثاق با آرمان های امام و بسیج اقدام می کنند.

علیپور معتقد است: در شرایط کنونی نقش بسیج در حوزه های مختلف قابل توجه بوده و برنامه های هفته بسیج از ٣٠ آبان ماه آغاز شده و تا پایان هفته اول آذر ماه ادامه خواهد داشت.

او در خصوص تفکر بسیجی نیز بیان کرد: آغاز تفکر بسیجی نام نویسی در بسیج است و در ادامه هم حضور در صحنه های مختلف و احساس مسئولیت میتواند بخشی از تفکر بسیجی بودن است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله تنها راه نجات کشور را تفکر بسیجی می داند و عنوان کرد: شرایطی در کشور حاکم است که تنها راه نجات کشور حرکت در محور بسیج بوده و این مهم می تواند نقش قابل توجه ای در حل مشکلات مختلف دارد البته بسیج پیرو هیچ مکتبی نیست و این مکتب تنها مختص ایران است.

وی در خصوص جایگاه بسیج در کشور هم بیان کرد: بسیج در عرصه های مختلف توانسته است جایگاه خود را حفظ کرده و خدمت رسانی در عرصه های مختلف را به عنوان اولویت در دستورکار قرار دارد و سعی شده تا خدمت‌رسانی به سرمایه اجتماعی که مردم هستند بیش از پیش افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار