رئیس آموزش و پرورش سیروان با اشاره به اینکه ۳۷ مدرسه این شهرستان همچنان سیستم گرمایشی فسیلی ( بخاری نفت یا گازوئیل) دارند، گفت:جمع آوری این سیستم های گرمایشی تا پایان سال جاری از تمام مدارس شهرستان سیروان در دستور کار نوسازی مدارس و آموزش و پرورش قرار دارد.
کد خبر: ۷۹۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 21 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ ماشاءالله مرشدی  اظهار داشت: برای مدارسی که دارای علمک گاز هستند بخاری های گرمایشی ضد زلزله و برای مدارس فاقد عملک گاز نیز سیستم های گرمایشی ماهواره ای برقی سقفی نصب و سیستم های گرمایشی سوخت فسیلی جمع آوری می شود.

مرشدی یادآور شد: سیستم های ماهواره ای برقی برای مدارس کم جمعیت که دارای دانش آموزان زیر ۱۶ نفر است نصب و استفاده می شود و بعد از نصب علمک برای این مدارس نیز بخاری ضد زلزله نصب خواهد شد.

وی گفت: برای این سیستم های گرمایشی نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بخشی از آن را نوسازی مدارس پرداخت خواهد کرد و هم اکنون نیز سوخت فیسلی ( نفت و گازوئیل ) به اندازه کافی برای این مدارس ذخیره سازی شده است.

وی در مورد ایزوگام مدارس نیز اضافه کرد: سال گذشته نزدیک به ۶ هزار مترمربع از سقف مدارس دارای اولویت ایزوگام شد و امسال نیز در صورت تامین اعتبار ۲ هزار مترمربع دیگر نیز ایزوگام یا لکه گیری می شود که در حال حاضر روستای عمارت این شهرستان با اولویت حاد در حال ایزوگام از محل منابع داخلی آموزش و پرورش شهرستان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار