عضو شورای شهر کوت‌عبدالله با رد خبر انحلال شورای شهر کوت عبدالله، گفت: شهردار کوت عبدالله با 5 رأی موافق استیضاح و محمد عبیاوی شهردار کوت عبدالله انتخاب شد.
کد خبر: ۷۹۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 21 November 2019

چند روز گذشته خبری مبنی بر  منحل شدن شورای شهر کوت عبدالله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد اما هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرد.

شهاب صدیقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در این رابطه  گفت: انحلال شورای شهر کوت عبدالله به صورت رسمی به امورشهری استانداری اعلام نشده است.

زهرا حزباوی عضو شورای شهر کوت‌عبدالله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با رد خبر انحلال شورا اظهار کرد: شورای شهر کوت عبدالله از بدو شروع تا کنون هیچ زمانی غیرفعال نشد و خبر منتشر شده از سوی اطرافیان شهردار بوده است.

وی با بیان اینکه امروز شهردار کوت عبدالله با 5 رأی موافق استیضاح شد، گفت: به دلیل مسائل اخیری که در کشور به وجود آمده شرایط اطلاع رسانی به شکل گسترده را نداریم تا نتیجه استیضاح را به اطلاع شهروندان برسانیم.

این عضو شورای شهر افزود: کریم باوی مسئول فنی شهرداری کوت عبدالله به عنوان سرپرست شهرداری و محمد عبیاوی به عنوان شهردار جدید انتخاب شد.

حزباوی در خصوص علت انتخاب سرپرست شهرداری،  بیان کرد: محمد عبیاوی در حال حاضر شهردار بندرامام است و مراحل استعفا و روند اداری آن حدود یک ماه طول می‌کشد به همین دلیل تا سپری شدن این مدت، یک ماه برای معرفی شهردار کوت عبدالله باید صبر کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار