کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری بازی‌سازی خوزستان با حضور رییس پارک علم و فناوری استان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 20 November 2019

این کانون روز گذشته با حضور رییس پارک علم و فناوری خوزستان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جمعی از مدیران حوزهICT استان افتتاح شد.

ایرج کاظمی‌نژاد رییس پارک علم و فناوری خوزستان در حاشیه نشست این افتتاحیه که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهارکرد: حضور مدیران ارشد استان در حوزهICT در این نشست، نشان از اهمیت موضوع برای آن‌ها و دلگرمی برای ما محسوب می‌شود و امیدواریم با همراهی و همفکری این عزیزان بتوانیم در حوزه صنعت بازی‌سازی سهم قابل قبولی را در کشور به خود اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: دلیل ورود ما به حوزه IT به ویژه صنعت بازی‌سازی نخست به خاطر اهمیت موضوع است و در حال حاضر گردش اقتصادی شرکت‌های IT از شرکت‌های تولید و ساخت صنعتی پیشی گرفته است.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد:‌ نکته دیگر این‌که نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه کلانی در حوزه IT نیست و هزینه ابتدایی بالایی ندارد. البته مشکلی که در این صنعت در کشور وجود داشت، بحث تبادل ارز بود که خوشبختانه با حضور ارزهای دیجیتال این مشکل نیز رفع شده است.

وی افزود: یکی از مزیت‌های حوزه نرم افزار این است که محدود به جغرافیای خاصی نبوده و یک صنعت جهانی است و به همین خاطر ورود به این صنعت می‌تواند بسیار سود آور و مهم باشد.

کاظمی‌نژاد تصریح کرد: راه‌اندازی کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری بازی‌سازی خوزستان می‌تواند گام مثبتی برای ورود به بازار بازی‌سازی در کشور باشد و این‌که بتوانیم یک اقتصاد دانش‌بنیان را در حوزه IT استان خوزستان باشیم.

وی در پایان، گفت: کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری بازی‌سازی خوزستان کانونی وابسته به پارک علم و فناوری خوزستان است اما مدیریت و هدایت این کانون را به مدت یک سال به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.،مدیریت آن را هم شرکتی بر عهده دارد که دارای یک تیم خلاق و فعال است و می‌تواند در بخش تیم‌سازی و آموزش‌های مورد نیاز این حوزه موفق عمل کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار