معاون مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبرداد
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری سومین همایش یافته‌های پژوهشی ورزشی کشور به میزبانی این اداره‌کل در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 19 November 2019

ابراهیم نصیری اظهارکرد: سومین همایش پژوهشی ورزشی کشور همچون دو همایش گذشته ۲۵ تا ۲۷ آذرماه با حضور دبیران شورای پژوهش استان‌ها برگزار شد.

وی عنوان کرد: برگزاری سالانه همایش یافته‌های پژوهشی ورزشی کشور در واقع تبادل تجارب و انتقال یافته‌های علمی استان‌ها است که می‌تواند اثربخشی بسیاری داشته باشد و مسیر حرکتی مشخص می‌شود. در چنین همایش‌هایی، سطح علمی، فکری و تصمیم‌سازی بخش پژوهشی استان‌ها نیز تقویت می‌شود.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به هشت موضوع انتخاب شده از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان برای انجام پژوهش، گفت: نیازسنجی و مکان‌یابی تاسیس اماکن ورزشی در اماکن روستایی شهرستان اهواز، راهکارهای بهبود جو اخلاقی تماشاگران ورزش خوزستان، طراحی و تدوین راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی استان خوزستان، بررسی و ارائه راهکارهای توسعه و مشارکت خیرین ورزشی، بررسی اثربخشی درمان اعتیاد جوانان در استان خوزستان، بررسی میزان رضایت‌مندی جوانان خوزستانی از دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر، بررسی وضعیت آموزش جوانان در سطح استان و سنجش اثربخشی آن و آسیب‌شناسی عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان و ارائه راهکارهای تقویت نقش و جایگاه‌ آن‌ها، هشت عناوین تایید شده در شورای پژوهش استان هستند که برای کار باید به تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و وزارت ورزش و جوانان برسند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار