مدیرعامل شرکت برق استان سمنان:
مدیرعامل شرکت برق استان سمنان بابیان اینکه تمام تلاش‌ها برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی در حوزه انرژی است، گفت: تلفات برق در استان به دو درصد کاهش‌یافته است.
کد خبر: ۷۹۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 18 November 2019

تلفات برق در استان سمنان به ۲ درصد کاهش‌یافت

به گزارش تابناک سمنان: سید علی‌اکبر صباغ صبح دوشنبه در مراسم افتتاح پست برق ۴۰۰ کیلوولت ایوانکی با حضور وزیر نیرو ضمن بیان اینکه این پروژه بااعتبار ۸۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، ابراز داشت: در این طرح بار پست‌های ایوانکی و جنت‌آباد به این پست منتقل می‌شود و بیش از ۴۰۰ ولت‌آمپر به ظرفیت گرمسار اضافه‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه با افتتاح این پروژه زمینه برای توسعه صنعت، اقتصاد و عمران این شهرستان فراهم می‌شود، افزود: قطعاً انجام این قبیل اقدامات می‌تواند به توسعه روزافزون منطقه منتهی شود زیرا در صورت وجود زیرساخت‌ها سرمایه‌گذار رغبت به حضور پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق استان سمنان بابیان اینکه تلفات برق در استان به دو درصد کاهش‌یافته است، ابراز داشت: با اجرای این پروژه تلفات برق بسیار کاهش یافت و این‌یکی از دستاوردهای مهم اجرای این پروژه محسوب می‌شود.

صباغ بابیان اینکه تلاش می‌شود تا در شرکت برق به استانداردهای بین‌المللی دست پیدا کنیم، اضافه کرد: می‌توان به‌جرئت ادعا کرد پستی با بالاترین کیفیت در تراز بین‌المللی در این منطقه احداث و تقدیم مردم می‌شود و مفتخر هستیم که این طرح به همت مهندسان ایرانی تماماً به انجام رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار