در خطبه های نماز جمعه کبگیان مطرح شد
امام جمعه کبگیان با اشاره به سخنرانی اخیر ریاست جمهوری گفت : یک توصیه به هم لباس خودم رئیس جمهور محترم می کنم : خوب است انسان در سخنرانی ها کمتر عصبانی بشود و اگر عصبانی بشود هرنکته ای را نگوید و اگر می گوید مبهم نگوید! زیرا اگر قرار است حرفی زده بشود نیاز به دو پهلو صحبت کردن ندارد چون مغایر اساس اخلاق اسلامی است.
کد خبر: ۷۹۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 15 November 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه 24 آبان 98 ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تبریک ولادت پیامبراکرم (ص) گفت : پیامبر مصداق اخلاق حسنه و احقاق حق ملمین است که متاسفانه در میان ما و مسئولانمان کمرنگ شده است.
امام جمعه کبگیان با اشاره به سخنرانی اخیر ریاست جمهوری گفت : یک توصیه به هم لباس خودم رئیس جمهور محترم می کنم : خوب است انسان در سخنرانی ها کمتر عصبانی بشود و اگر عصبانی بشود هرنکته ای را نگوید و اگر می گوید مبهم نگوید! زیرا اگر قرار است حرفی زده بشود نیاز به دو پهلو صحبت کردن ندارد چون مغایر اساس اخلاق اسلامی است.
وی تصریح کرد : اگر قرار است خُورد و بُردها محاسبه و گفته بشود باید عموما ابلاغ گردد نه اینکه گنگ بگوید.
علی وحدانی فر افزود :چطور شد بعد از بگیر و ببند قوه قضائیه درقبال گرفتن بعضی مفسدان اقتصادی فریادها بلند شد!
امام جمعه کبگیان افزود : اگر قرار است درباره موضوعی حرف زده بشود باید تخصصی گفته شود، چون مشکلات جامعه را در فضای عمومی بیان کردن صرفا ناامیدی می آورد، و جلوی فساد باید بدون حمایت از جناح گرایی گرفته بشود.
این خطیب جمعه گفت: زیر عمامه ما یا زیر کت شلوار شما ، در هر دولت و کِسـوَتی باشد باید جلوی فساد را گرفت و توصیه می کنم فساد را چپ و راستی نکنید این بازیها را ببرید در پستوها پیش خودتان قایم کنید زیرا کسانیکه فساد را اصلاح طلب و اصول گرایی می کنند نه تنها دردی از ملت دوا نخواهند کرد بلکه ریگی به کفش دارند؟
این خطیب جمعه با اشاره به موضوع سهمیه بند بنزین گفت : اصل و ضرورت این طرح مطابق مصوبات قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس بوده و سران سه قوا به پشتوانه علمی نخبگان اقتصادی دولت چنین کاری را تایید کردند.
وی افزود : دولت محترم با نظارت بر نحوه اجراء این طرح از گرانی بی رویه سرخود در جامعه به بهانه بنزین جلوگیری کند و آن کسانیکه این تصمیم را گرفتند مراقب باشند عده ای به بهانه گرانی بنزین برگرده مردم سوار نشوند.
علی وحدانی فر گفت : کاش دولت یک دو سه ماهی با همکاری سران محترم سه قوا ، قولی که داده بودید به جامعه پرداخت می کردید تا جامعه آمادگی لازم برای رویاروئی باتصمیماتتان را داشته باشد زیرا مردم حق دارند از چگونگی منابع مالی حاصل صرفه جوئی مطلع باشند.
امام جمعه کبگیان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی خطاب به مدرکل کتابخانه استان گفت : هم به آقای استاندار و هم آقای فرماندار و مدیریت بازرسی استان و استانداری ، عرض می کنم ، چیتاب مهد اولین شهید مدافع حرم استان و خانواده سه شهیدی با مرکزیت بخش 76 شهیدی کبگیان ، از سال 90 تا الان بازیچه قولهای دروغین مسئولان ذیربط شده و علی رغم اهداء زمین کتابخانه توسط خَیِّر کَـماکان دَست نَخُوردِه باقی مانده است.
وی افزود : بنده نمی گویم حق ما بیشتر از بقیه جاه ها است اما فرق شهر چیتاب با روستای علی أباد در چیست که در یکسال با کلنگ زنی دارای بهترین کتابخانه شد ولی ما قریب به هشت سال است در سایه قول های پوچ عده ای سَیّاس راکد مانده ایم و چرا کتاب خواندن مردم را هم سیاسی می کنید؟ و بنده از ریاست محترم نهاد کتابخانه عمومی خواهشمندم شخصابه این قضیه ورود کنند.

پایان خبر / اسماعیل رسـام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار