بر اساس این اخطاریه، از بعدازظهر پنجشنبه با تقویت سامانه سرد بارشی، بارندگی بتدریج در استان گسترش و بر مقدار آن افزوده می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 14 November 2019

اداره کل هواشناسی مازندران عصر چهارشنبه با انتشار اخطاریه‌ای نسبت به بارندگی شدید و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و بارش برف در ارتفاعات از بعدازظهر فردا پنجشنبه بیست و سوم آبان‌ماه هشدار داد.

در این اخطاریه اعلام شد که بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی، از امشب تا اواسط روز پنجشنبه ۲۳ آبان با شمالی شدن جریانات سطح زمین از سمت غرب استان افزایش ابر و بارش‌های پراکنده آغاز می‌شود.

بر اساس این اخطاریه، از بعدازظهر پنجشنبه با تقویت سامانه سرد بارشی، بارندگی بتدریج در استان گسترش و بر مقدار آن افزوده می‌شود.
هواشناسی مازندران پیش بینی کرد بارش باران به همراه وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما حدود ۵ تا ۱۰ درجه تا روز شنبه بیست و پنجم آبان ادامه داشته و هوای سرد تا روزهای پایانی هفته آینده ماندگار خواهد بود.

بنابر اخطاریه هواشناسی طی روزهای جمعه و شنبه بارش در مناطق کوهستانی استان مازندران به صورت برف پیش بینی می‌شود.

همچنین این اداره کل در خصوص پیامدها و توصیه های لازم در این مدت اعلام کرد که آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها ، وجود مه و بارش برف در محورهای کوهستانی و مواصلاتی به همراه کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

هم اکنون هوای ساری ، مرکز مازندران آفتابی تا نیمه ابری است و بیشینه دمای امروز این شهر ۲۱درجه سانتی گراد است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار