رئیس پلیس راهور ایلام:
رئیس پلیس راهور ایلام گفت: تردد موتورسیکلت‌های غیرمجاز با حجم ۲۵۰ سی‌سی در معابر شهری ایلام ممنوع است و ضمن توقیف وسیله نقلیه با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ 13 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: تردد موتور سیکلت‌های با حجم موتور 250 سی‌سی در ایلام ممنوع شده است و در صورت مشاهده تردد توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

به گفته رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی  استان ایلام از سال 1364 استفاده از موتورسیکلت‌های با حجم موتور 250 سی‌سی با توجه به اخلال در نظم ترافیکی بر اساس تصمیمات گرفته شده در شورای امنیت کشور ممنوع شده است.

وی اعلام کرد: با توجه به این مصوبه ورود این موتورسیکلت‌های با حجم بالا به کشور ممنوع شد اما متاسفانه در سال‌های اخیر موتورسیکلت‌های سنگین به‌صورت قاچاق وارد کشور شده و بعضا مشاهده می‌شود به صورت غیرمجاز در ساعات خلوت و شبانه در معابر شهری تردد می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ایلام گفت: این گونه موتورسیکلت‌ها با توجه به اینکه مشخصات آنها در هیچ مرجعی ثبت نشده و به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند پلیس راهنمایی و رانندگی در طول ایام سال از تردد آنان جلوگیری به‌عمل می‌آورد و در صورت روئیت نسبت به توقیف آنها اقدام و مراحل قانونی را انجام می‌دهد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار