سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: از ابتدای فصل، تمام هدف‌مان صعود به پلی‌آف بود.
کد خبر: ۷۹۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 12 November 2019

یعقوب مراقی پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و همیشه داربی‌ها شرایط خاص خودشان را دارند. تیم بهبهان مخصوصا در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد. در نیمه نخست آن چه از بازیکنان می‌خواستیم را آنطور که باید و شاید انجام ندادند ولی در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم و آنالیز حریف، توانستیم نقاط قوت حریف را از کار بیاندازیم و در این نیمه، تمام بازی دست ما بود. به نظرم می‌توانستیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم.

وی بیان کرد: این شکست چیزی از ارزش‌های اهورا بهبهان کم نمی‌کند. تیم بهبهان بسیار جنگنده بازی کرد و برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم. ما از همان ابتدا تمام هدف‌مان این بود که به پلی‌آف برسیم. همانطور که امروز دیدید، سه بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و از بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم که به کارمان هم آمدند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری افزود: بازی‌های پلی‌آف هم استراتژی خاص خود را دارند و باید ببینیم شرایط در آن مرحله به چه صورت است و امیدوارم نتایجی در خور شان نام ملی‌حفاری کسب کنیم.

وی در پایان گفت: لیگ در نیم‌فصل اول آنطور که باید و شاید خوب نبود ولی در نیم‌فصل دوم، بازیکنان بسیار خوبی وارد تیم‌ها شدند که سطح کیفی لیگ را نسبت به فصل اول بالاتر بردند. بازی‌های سختی در پیش داریم و ان‌شاءالله با حمایت تماشاگران بتوانیم نتیجه‌ای در خور شان فوتسال حفاری کسب کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لیگ برتر فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار