مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : ظرفیت تولید آب شرب در خوی ۸۷ لیتر بر ثانیه افزایش یافته است .
کد خبر: ۷۹۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 12 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: به منظور تامین نیاز آب شهروندان از ۳ حلقه چاه آب شرب تجهیز و به ظرفیت تولید آب شرب شهر خوی افزوده شد.
وی افزود : عمق چاه های حفر شده بیش از ۱۰۰ متر بوده که پس از بهره برداری آب شرب به مخزن زمینی ۱۰ هزار متر مکعبی اورین و شهرک ولیعصر خوی هدایت می شود، و نهایتا از آنجا به شبکه آبرسانی تزریق می شود .
ولیزاده اظهار داشت : چاه های وارد مدار بهره برداری شده کمبود آب آشامیدنی مردم را در مناطق کوی صفا ، جمشید آباد ، بلوار سیستانی زاده، ربط و بلوار آیت ا.. خویی برطرف کرده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خاطر نشان کرد: طی سال های اخیر با توجه به کاهش سطح منابع آبی به دلیل برداشت بیش از حد و آسیب به چاه ها که از جمله دلایل آن رانش و فرونشست زمین بوده است سبب کاهش میزان ظرفیت تولید آب شرب در شهر خوی شده بود که موجب افت فشار شبکه آبرسانی می شد، و با حفر چاه های جدید و ترمیم چاه های موجود افت فشار شبکه آبرسانی برطرف شده است.
ولیزاده در پایان سخنان خود از شهروندان خواست از مصارف غیر ضروری آب شرب خودداری کرده و در صورت مشاهده برداشت غیرمجاز از تاسیسات آبرسانی مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۲۲ گزارش دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار