استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی خواستار انجام تعهدات ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در خصوص حمایت‌های مالی از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و تقویت مرکز ماده 16 شد و گفت: راه‌اندازی این مرکز یکی از تدابیر مسئولان استان در راستای مبارزه با اعتیاد بوده است که عملکرد آن باید تقویت شود.
کد خبر: ۷۹۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ 12 November 2019
به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مرکز ماده 16 را افتخاری برای استان دانست و ادامه داد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این مرکز برای درمان و بازتوانی معتادان انجام شده و باید نتیجه اقدامات انجام شده به صورت مستمر ارائه شود.
 
وی افزود: لازم است ارزیابی ویژه‌ای از عملکرد و خدمات ارائه شده در این مرکز صورت گیرد و وضعیت معتادان بهبودیافته پس از ترخیص از این مرکز از نظر بازگشت به چرخه اعتیاد بررسی شود.
 
استاندار آذربایجان شرقی به سفر اخیر سردار مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به تبریز اشاره کرد و گفت: در این سفر نسبت به حمایت مالی از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و تقویت مرکز ماده 16 تعهداتی صورت گرفت که انتظار داریم عملی شود.
 
وی، مبارزه با شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه را نیازمند همت جمعی دستگاه‌های مسئول و مردم دانست و افزود: حساس کردن مردم نسبت به تبعات مصرف مواد مخدر، یکی از از ضرورت‌های فعلی است که انتظار داریم صداوسیما و رسانه‌ها، توجه بیشتری نسبت به این امر داشته باشند.
 
پورمحمدی، حفظ وضعیت موجود در هر سازمانی را بدترین نگرش نسبت به مدیریت دانست و گفت: رصد فرهنگی و اجتماعی اقدامات و فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ضروری است و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری تبریز نسبت به تامین هزینه های جاری مرکز ماده 16، اهتمام ویژه ای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :