اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان درخصوص ورود سامانه بارشی و بالا بودن ضرایب ناپایداری از اوایل روزجمعه هفته جاری تا اواخر روزجمعه هفته آینده یکم آذر ماه هشدار آنی صادر کرد.
کد خبر: ۷۹۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 12 November 2019

در این اطلاعیه که روز سه شنبه به دستگاه های اجرایی، فرمانداران، اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان ها صادر شد به  تدریج افزایش ابر و به طور متناوب رگبار باران و بارش های فراگیر همراه با رعدوبرق و تندبادهای لحظه‌ای اشاره شده است.

همچنین احتمال ریزش تگرگ درسطح استان با مخاطره احتمالی بارش رگباری باران و رعدوبرق و تندباد لحظه ای با احتمال تگرگ در اغلب نقاط استان اشاره شده است.

در این اطلاعیه از دستگاه های اجرایی و فرمانداری های سطح استان با قید فوریت نسبت به صدور پیش آگاهی، اتخاذ کلیه تمهیدات لازم وابلاغ جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و مورد نیاز  دستور داده شده و بر ادامه آماده باش دستگاه های اجرایی تاکید شده است.

مدیریت بحران استان همچنین بر احتیاط هنگام تردد در جاده های کوهستانی و پرخطر تاکید کرده از دستگاه های مربوطه و متولی بازدید مستمر مناطق در معرض خطر و مسدود نمودن جاده های حادثه خیز درصورت ضرورت را خواستار شده است.

در این اطلاعیه به شهروندان به ویژه بیماران، مسافرین، روستاییان، کشاورزان، صیادان، دامداران و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر وقوع سیلاب، صاعقه، تگرگ، آبگرفتگی و تندباد جهت رعایت  نکات ایمنی توصیه شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار