رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به سفر چند روز آینده وزیر نفت به استان، گفت: در این سفر، ضرورت حمایت از تیم‌های نفتی استان در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم حمایت لازم از تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر داشته باشیم.
کد خبر: ۷۹۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 12 November 2019

امید حاجتی درخصوص تخصیص اعتبار به ورزش خوزستان، اظهارکرد: به حوزه ورزش باتوجه به تاثیری که در سلامت مردم و ایجاد نشاط اجتماعی دارد، به صورت ویژه در بخش‌های مختلف، در سال‌های اخیر توجه شده است. از سال گذشته تا کنون نیز تلاش کرده‌ایم که حمایت از ورزش را به سمت حوزه‌های ورزش همگانی هدایت کنیم که این مهم با مشارکت شهرداری‌های، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و سایر مجموعه‌ها بوده و برنامه‌های خوبی نیز مدنظر قرار داشته است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی من این است که در سال جاری حداقل در حوزه ورزش همگانی حداقل حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه زیرساختی اختصاص دهیم تا بتوانیم در کنار سایر بخش‌های ورزش، شاهد یک جهش بسیار خوب در حوزه ورزش‌های همگانی خوزستان باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: ما در تنظیم برنامه ورزش استان هم مکمل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هم تامین‌کننده منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های ورزشی هستیم. چندین استراتژی در دستور کار داشته‌ایم و یکی این بود که به روند پروژه‌های نیمه تمام سرعت ببخشیم. برنامه دیگر این است که در شهرستان‌هایی که از استعدادهای خاص برخوردارند، بتوانیم سالن مربوط به رشته پرطرفدار و دارای استعداد را احداث کنیم. مانند احداث خانه کشتی در ایذه و اندیمشک. ضمن اینکه پروژه‌های جدیدی را هم آغاز می‌کنیم.

وی افزود: دیگر موردی که در حوزه ورزش مورد توجه ما است، حمایت از تیم‌های حرفه‌ای است. در سفر روزهای آینده وزیر نفت به خوزستان نیز ضرورت حمایت از تیم‌های نفتی استان در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم حمایت لازم از تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را داشته باشیم؛ تیم‌های خیلی خوبی که از بدنه جامعه خوزستان تشکیل شده‌اند و طرفداران بسیاری دارند و موفقیت‌شان نیز در گسترش فرهنگ ورزش استان بسیار حائز اهمیت است.

وی که سرپرستی هیات ورزش‌های همگانی خوزستان را نیز برعهده دارد، درخصوص برنامه‌های این هیات، گفت: در حوزه ورزش‌های همگانی خوزستان برنامه‌های مفصلی را پیش‌بینی کرده‌ایم. در واقع سه کار مدنظر است؛ یکی اینکه می‌خواهیم ورزش همگانی را به صورت مستمر داشته باشیم، دوم اینکه در مناسبت‌های مختلف نیز به ورزش همگانی پرداخته شود و در کنار این موارد، برنامه‌هایی برای پایان هفته مردم در حال برنامه‌ریزی است تا بتوانیم برای حضور مردم در ورزش همگانی، سرفصل جدیدی را جا دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار