رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان خبر داد
رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان با بیان این‌که بیش از ۵۰ باشگاه در اهواز طی دو سه سال اخیر پلمب شده‌اند یا در حال پلمب هستند، گفت: این نوید خوبی است که ما می‌توانیم از این به بعد، جوانان‌مان را با خیال راحت به اماکن ورزشی بفرستیم و مطمئن باشیم در آن‌جا روند سالمی را طی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۹۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 12 November 2019

منصور روزدار در راستای نظارت بر باشگاه‌های ورزشی، اظهارکرد: شاید تنها مشکل عمده‌ای که ما در سطح کشور و خوزستان داریم، بحث فروش مکمل‌ها و مواد نیروزا در اماکن ورزشی توسط افراد سودجود است. خوشبختانه از حدود سه چهار سال پیش با همتی که وزارت ورزش داشت و همچنین توانمندی‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، اکیپ‌های قدرتمندی برای مقابله با این موضوع تشکیل شد و ما با افراد سودجو و آن‌هایی که در فروش مواد دخالت دارند، برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ باشگاه در اهواز طی دو سه سال اخیر در این زمینه پلمب شده‌اند یا در حال پلمب هستند و این نوید خوبی است که ما می‌توانیم از این به بعد، جوانان‌مان را با خیال راحت به اماکن ورزشی بفرستیم و مطمئن باشیم در آن‌جا روند سالمی را طی خواهند کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان همچنین با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان، عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا تمام هیات‌های ورزشی، توانمندی‌های خود را ارائه دهند و مردم نیز در خصوص این فعالیت‌ها و توانمندی‌ها اطلاعاتی به دست آورند.

وی افزود:‌ هیات پزشکی ورزشی یک هیات پشتیبان است و نقش پیشگیری، بازتوانی و درمان ورزشکاران را بر عهده دارد ولی فعالیت هیات به مواردی که اشاره کردم، برنمی‌گردد و بحث آموزش، کنترل دوپینگ، نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و ... در حوزه فعالیت‌های این هیات هستند. بنابراین بسیاری از توانمندی‌های هیات پزشکی ورزشی قابل ارائه در نمایشگاه ورزش نیستند.

روزدار خاطر نشان کرد: بر اساس اقداماتی که طی این سال‌ها انجام شده است، هیات پزشکی ورزشی خوزستان توانسته به جایگاه فعلی دست پیدا کند و یکی از هیات‌های برتر کشور محسوب شود. شاید تنها هیاتی در کشور هستیم که دارای مرکز فیزیوتراپی و مرکز مجهز به آب‌درمانی هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پلمپ ، باشگاه ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار