کد خبر: ۷۹۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 12 November 2019

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه امین بودن و وفادار بودن انجمن اسلامی به نظام و انقلاب باعث شده که این شجره طیبه با قوت و در اقتدار در نظام تعلیم و تربیت کشور فعال باشد، گفت: استان خوزستان برای ما در این زمینه استانی پیشرو است چراکه سابقه انجمن اسلامی در این استان به قبل از انقلاب اسلامی برمی گردد.

حسین تاریخی در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان خوزستان که در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: می توان از استان خوزستان به عنوان الگویی برای کادرسازی نام برد.

وی ادامه داد: توقع از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در نظام جمهوری اسلامی بسیار جدی و موثر است؛ عبارات مقام معظم رهبری درباره اتحادیه همچون «سنگرهای فکری و فرهنگی» و «اعضای غریق نجات» مؤید این است که مسئولیت سنگینی بر عهده ما قرار دارد. گرچه در طی چهل سال گذشته فراز و نشیب های بسیار داشتیم و بعضا مشمول عنایت های در خور و در شأن انجمن اسلامی از سوی بعضی از دولتمردان نبودیم اما امین بودن و وفادار بودن مجموعه ما به نظام و انقلاب باعث شده که این شجره طیبه با قوت و در اقتدار در نظام تعلیم و تربیت کشور فعال باشد و ایفای نقش کند. امیدوار هستم توقعات مقام معظم رهبری را به بهترین شکل در گام دوم انقلاب اسلامی برقرار کنیم.

تاریخی افزود: استان خوزستان برای ما در این زمینه استانی پیشرو است چراکه سابقه انجمن اسلامی در این استان به قبل از انقلاب اسلامی برمی‌گردد. این سابقه درخشان از یک سو و دروازه ورود تشیع به کشور هم از سوی دیگر، باعث می شود توقعات ما از خوزستان بسیار متفاوت باشد. حضور مسئولان نهادها و سازمان‌ها در این مراسم مؤید این مطلب است که هم‌افزایی بین دستگاه‌ها وجود دارد تا انجمن اسلامی بتواند مأموریت خود تحت عنوان نیروسازی و جریان سازی را در سطح مدارس در کشور انجام دهد.

با حکم حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت‌الاسلام محمد عرب به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان منصوب شد و از خدمات پنج ساله حجت‌الاسلام اکبر محمدیان تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار