سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان امروز، ۲۰ آبان‌ماه با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۷۹۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 11 November 2019

این نمایشگاه در متراژ ۱۰۰۰ متر و ۶۰ غرفه و با حضور شرکت ها، ادارات و باشگاه های خصوصی ورزشی از استان‌های مختلف از جمله تهران، اصفهان، فارس و خوزستان و تعدادی از هیات های ورزشی استان برپا شده است.

حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور در غرفه‌های مختلف در جریان آخرین دستاوردهای ورزشی قرار گرفت و با برخی غرفه‌داران به گفت و گو پرداخت.

ارائه البسه و تجهیزات ورزشی، بررسی کارکرد ورزش و اقتصاد و نقش بخش خصوصی و دولتی در توسعه ورزش از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه ورزش‌های پایه و ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت‌های حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه محسوب می‌شوند.

سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان از بیستم تا بیست و چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز برپا است و علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار