فیلم کوتاه مستند «من شیخ عبدالصاحب هستم» به کارگردانی احمد معبودی، سینماگر خوزستانی، در اولین حضور بین‌المللی خود جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره بیوند (BEYOND) کویت را کسب کرد.
کد خبر: ۷۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 11 November 2019

در این جشنواره که آثاری از کشورهای مختلف حضور داشتند، احمد معبودی به نمایندگی از ایران جایزه بهترین فیلم مستند را دریافت کرد.

 «من شیخ عبدالصاحب هستم» که نخستین فیلم معبودی است روایت مردی معلول است که ادعا می‌کند شیخ روستا است ولی اهالی او را به عنوان شیخ قبول ندارند.

این فیلم موفقیت‌هایی همچون جایزه ویژه هیات داوران و نامزدی در سه رشته بهترین فیلم و بهترین کارگردانی مستند و بهترین تحقیق و پژوهش و همچنین حضور در بخش مسابقه جشنواره‌های معتبر و بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سینما حقیقت و خورشید را در کارنامه دارد.

احمد معبودی که دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان اهواز است فیلم مستند «هفتاد و یک روز» را در کارنامه خود دارد و اکنون فیلم «بُنده» با موضوع سیل در خوزستان را در مرحله تدوین دارد.

عوامل فیلم مستند «من شیخ عبدالصاحب هستم» عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان احمد معبودی، تدوین کردمان پویش، تصویر عباس جان‌احمدی و حسین نوروزی و همچنین تهیه کننده احمد معبودی با حمایت انجمن سینمای جوان ایران دفتر اهواز.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فیلم مستند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار