توسط اداره‌کل استاندارد خوزستان صورت گرفت‌
رئیس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اداره‌کل استاندارد خوزستان گفت: در هفت ماهه امسال از ورود ۱۰ محموله غیراستاندارد به ارزش ۹۴۱ هزار و ۲۴۷ دلار به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری شده است.
کد خبر: ۷۹۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 11 November 2019

سیما پشم‌فروش با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی به کشور، این اداره‌کل بر کلیه اقلام وارداتی مشمول مقررات استاندارد اجباری که قصد ترخیص از گمرکات خوزستان را داشته باشند، نظارت کرده و تنها در صورت انطباق با استانداردهای ملی مربوطه و یا استانداردهای مورد قبول، مجوز ورود به کشور برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی افزود: در هفت ماهه امسال از ورود ۱۰ محموله غیراستاندارد به ارزش ۹۴۱ هزار و ۲۴۷ دلار به علت عدم انطباق با استانداردهای ملی مربوطه به کشور جلوگیری شده است.

به نقل از اداره‌کل استاندارد خوزستان، پشم‌فروش تصریح کرد: این کالاها ساخت کشور چین، رومانی و پاکستان و مبدأ حمل آن‌ها نیز کشور چین، رومانی و امارات متحده عربی بوده است.

وی عنوان کرد: از جمله این کالاها می‌توان به فیوز مینیاتوری با نام تجارتی EDISON ساخت چین، لامپ با نام تجاری ZAK ELECTRIC ساخت چین، ترازوی خانگی (بدون نام تجاری) ساخت کشور چین، ذرت دامی (بدون نام تجاری) از کشور رومانی، برنج پاکستانی (با نام‌های تجاری کلاسیک، دیاموند کلاسیک و المناره) و لاستیک خودروی سواری سبک با نام تجاری CONTINENTAL ساخت کشور چین اشاره کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار