حیدری در رابطه با شایعه های صورت گرفته در فضای مجازی عنوان داشت: شایعه های بسیاری ساختند اما دود شایعه ها به چشم شایعه پراکنان باز می گردد در عین حال توجهی به شایعات نداریم، باز تأکید می کنیم که پسرمان براثر سکته قلبی فوت کرد.
کد خبر: ۷۹۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 11 November 2019

لفته حیدری، از بزرگان طایفه حیادر، با بیان اینکه مرگ انواع و اقسام دارد، خاطرنشان کرد: مرگ براثر سکته نوعی از مرگ می باشد که فرزند دلبند ما نیز در اثر چنین عارضه ای فوت کرد.

حیدری بیان داشت: این جوان در کنار همسر، پدر و مادر دچار حمله قلبی شد که بلافاصله به بیمارستان سینا اعزام شد اما علی رغم تلاش های بسیار جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی اظهار داشت: ما از کسی انتظار نداریم برای مان در بابت فوت فرزندمان یزله بخواند، بسیاری از کسانی که در مراسم تشییع حضور دارند غریبه هستند، سودی از یزله خواندن ها عایدمان نمی شود.

حیدری در رابطه با شایعه های صورت گرفته در فضای مجازی عنوان داشت: شایعه های بسیاری ساختند اما دود شایعه ها به چشم شایعه پراکنان باز می گردد در عین حال توجهی به شایعات نداریم، باز تأکید می کنیم که پسرمان براثر سکته قلبی فوت کرد.

حیدری ادامه داد: می خواستیم مراسم تشییع را شب انجام دهیم اما بخاطر شلوغی جمعیت و عدم حضور پزشک قانونی، امروز صورت می گیرد و در این میان نهادهای مربوطه نهایت همکاری را با ما داشتند.

وی پیرامون محل دفن شاعر جوان ناکام گفت: به احتمال زیاد در مقبره خدیجه علویه دفن خواهد شد و تنها خواسته ما این است که فقط بستگان، اقوام و خانواده متوفی در مراسم تشییع حضور داشته باشند و از حضور افراد غریبه ناخرسند هستیم.

حیدری در پایان تصریح کرد: ما به کسی سفارش نکردیم که در مراسم تشییع حضور داشته باشد، خیلی ها که حضور دارند برای مان ناآشنا هستند.

همچنین حیدری، پدر متوفی حسن حیدری، شاعر متوفی با بیان اینکه ما به کسی نگفتیم در مراسم تدفین حاضرمان شود، افزود: می خواهیم تشییع جنازه را انجام بدهیم اما به علت حضور افراد غریبه تاکنون انجام ندادیم و گرنه زودتر از اینها صورت می گرفت.

حیدری گفت: می خواهیم در سکوت کامل و بدون هیچگونه حاشیه سازی مراسم تدفین را انجام بدهیم، زمان و مکان تشییع را به کسی اعلام نکردیم.

وی با بیان اینکه 8 سال در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردم، تصریح کرد: یکی از برادرهایم جزو سپاه پاسداران است، ما به انقلاب تعلق خاطره داشته و از انقلابیون هستیم.

حیدری بیان داشت: ما حاضران را نمی شناسیم، آنها برای خودشان یزله و شعر می خوانند به حضرت ابوالفضل قسم آنها را نمی شناسیم، عکس ها و اشعار فرزندمان را افراد غریبه بر در و دیوارها نصب کردند.

وی با بیان اینکه به دنبال دوری از هر گونه حاشیه پردازی هستیم، خاطرنشان کرد: فرزندم در بین دستانم حدود ساعت 2 ظهر و براثر سکته قلبی فوت کرد، بلافاصله به بیمارستان سینا منتقل کردیم که در آنجا گفتند 10 دقیقه ای می شود فوت کرده است.

حیدری ادامه داد: با این حال پرسنل بیمارستان کارهای اولیه از قبیل فعالیت های مورد نیاز برای احیای قلبی را انجام دادند که تا حدودی سطح هوشیاری بالا رفت و بلافاصله به ccu منتقل شد اما در نهایت حدود ساعت 14:30 یا 15 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار