مربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان:
مربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که می خواهم با جان و دل به تیم و جوانان باشگاه فولاد کمک کنم، گفت: فولاد شرایط خوبی دارد و اگرچه برخلاف تیم های دیگر بازیکنانی با هزینه بالا و اسم دار ندارند ولی بازیکنانی با غیرت دارد که با جان و دل بازی می کنند.
کد خبر: ۷۹۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 11 November 2019

حسین کعبی در خصوص اضافه شدن به کادرفنی فولاد، اظهارکرد: خدا را شکر می کنم به تیم و شهر سابق خودم برگشتم و در خدمت هواداران واقعی و دلسوز فولاد هستم. آمده ام تا به باشگاه فولاد کمک کنم و می خواهم با جان و دل به این تیم و جوانان باشگاه کمک کنم.

وی بیان کرد: فولاد خانه خودم است و از همین باشگاه رشد کردم. باعث افتخارم است که می توانم با این باشگاه و جواد نکونام، همبازی قدیمی ام همکاری می کنم. زمانی که باشگاه به من پیشنهاد داد، با جان و دل استقبال کردم. به نظر من فولاد لیاقت بسیاری دارد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد شرایط خوبی دارد و اگرچه برخلاف تیم های دیگر بازیکنانی با هزینه بالا و اسم دار ندارند ولی بازیکنانی بامعرفت و با غیرت دارد که با جان و دل بازی می کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای فصل بازی های فولاد را زیر نظر داشتم و وقتی در تمرینات نیز حاضر شدم، واقعا از شرایط بازیکنان لذت بردم. امیدوارم نیم فصل اول را با یک خاطره خوب تمام کنیم و جزو پنج تیم اول باشیم و بعد خودمان را برای نیم فصل دوم آماده کنیم.

کعبی گفت: این که فولاد بتواند به سهمیه آسیایی برسد، غیر ممکن نیست. فولاد شرایط خوبی دارد و ان شاءالله با اضافه شدن بازیکنانی در نیم فصل دوم با تصمیم آقای نکونام، اتفاقات خیلی خوبی برای تیم و باشگاه می افتد و هواداران نیز لذت خواهند برد.

وی بیان کرد: من قبلا شاهد حمایت هواداران خوزستانی بوده ام و اکنون نیز از آن ها می خواهم فولاد را حمایت و ورزشگاه را پر کنند. فوتبال خوزستان لیاقت بسیاری دارد و باید سه چهار ملی پوش داشته باشیم. باید به همدیگر کمک کنیم و اگر این مهم صورت بگیرد، اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار