مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : تاکنون اطلاعات ۹۷ درصد مشترکین برق این شرکت در طرح ملی قبض سبز و حذف قبوض کاغذی ثبت شده است.
کد خبر: ۷۹۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران استان،امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد مشترکین برق استان کرمانشاه ۷۷۰ هزار مشترک است، گفت : تلاش داریم تا پایان سال این میزان را به ۱۰۰ درصد برسانیم تا مشترکین قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

او با بیان اینکه با اجرایی شدن این طرح علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، سالانه از قطع شدن ۱۲ هزار اصله درخت در کشور جلوگیری می‌شود، گفت: در استان کرمانشاه سالانه ۳۰۰ میلیون تومان برای کاغذ قبوض مصرفی برق مشترکین هزینه می‌شود که با حذف قبوض کاغذی از این هزینه جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: هزینه صرفه جویی شده از اجرای این طرح برای خرید نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت و اصلاح شبکه‌های برق هزینه می‌شود.

مرآتی افزود: از محل صرفه جویی هزینه چاپ قبوض کاغذی، در مرحله اول ۲ هزار بسته نوشت افزار که توسط شرکت توانیر تامین شده در بین دانش آموزان استان توزیع شده و در مرحله بعد چهار هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح از مهر ماه سالجاری در استان کرمانشاه آغاز شده افزود: در اجرای طرح قبض سبز، مشترکان می‌توانند با هشت روش هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کنند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار