رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خبر داد:
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش دانش آموزان استثنایی، فاز اول تفاهم‌نامه ۱۰ میلیارد ریالی بین آموزش و پرورش استثنایی و منطقه آزاد اروند اجرایی شد.
کد خبر: ۷۹۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ 10 November 2019

علی ممبینی امروز (یکشنبه، ١٩ آبان‌ماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش استثنایی و توسعه و تجهیز مدارس و مراکز آموزشی استثنایی، گام اول تفاهم‌نامه ۱۰ میلیارد ریالی آموزش و پرورش و منطقه آزاد اروند عملیاتی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در این خصوص بیان کرد: آموزش و پرورش استثنایی با مناطق آزاد تفاهم‌نامه‌ای در جهت حمایت از بخش‌های سخت افزاری مدارس امضا کرده بود که ساخت،‌ نوسازی و مشارکت در تامین امکانات و وسایل مورد نیاز مراکز آموزش و پرورش استثنایی یکی از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تداوم همکاری آموزش و پرورش با مناطق آزاد اروند در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی در مدارس استثنایی، گفت: در پی عقد این قرارداد و اجرایی شدن گام نخست این تفاهم‌نامه به میزان سه میلیارد ریال تجهیزات شامل دستگاه کپی، کولر، کامپیوتر، پرینتر و یخچال توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و بین مدارس استثنایی آبادان، خرمشهر و اروند کنار توزیع شد.

ممبینی ضمن قدردانی از مدیریت منطقه آزاد اروند به جهت مساعدت در اجرایی شدن این تفاهم‌نامه گفت: انتظار می‌رود با اجرایی شدن کامل تفاهم‌نامه، در گام‌های بعدی خدمات و وسایل آموزشی و توانبخشی بیشتری به این مدارس استثنایی اختصاص داده شود تا بتوانیم گام‌های موثری برای ارتقای کیفیت مدارس این مناطق برداریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار