عبدالعلی شاملی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان دلیل پلمب را کم کاری رئیس هئیت عنوان نموده است.
کد خبر: ۷۹۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 10 November 2019

عبدالعلی شاملی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: به فاصله دو سال مانده به پایان ریاستم این هیات، طی حکمی از سوی سرپرست فدارسیون ورزش‌های همگانی، محمد حسین زاده را به عنوان سرپرست جدید هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه منصوب شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تا کنون حکم کناره‌گیری‌ به من ابلاغ نشده و فقط بصورت شفاهی این موضوع را عنوان کرده‌اند اما سرپرست جدید برای هیات ورزش‌های همگانی کرمانشاه انتخاب و منصوب شده است.

شاملی بابیان اینکه هنوز دو سال تا پایان ریاستش برای این هیات باقی مانده، اعلام کرد: من توسط اعضای مجمع برای ریاست بر این هیات انتخاب شده‌ام و نمی‌شود به این راحتی کنار گذاشته شوم.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان تصریح کرد: من را از ورزش همگانی به علت کم کاری کنار گذاشتن و یک جانشین برای من انتخاب کردن درحالی در تاریخ 98/4/18 یک ماه پیش در سالن اجتماعات در حضور پانصد نفر من را به عنوان هییت برتر انتخاب کرده و مبلغ پانصد هزار تومان نیز هدیه نقدی و تقدیر نامه به من دادن ولی من نمی دانم این هیئت کم کاربوده و کارایی نداشته در این مدت یک ماه چطوری تغییر پیدا کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: فدراسیون ورزش همگانی متاسفانه الان چند ماه است از سال گذشته هنوز تقویم ورزشی ازفدراسیون را به هیئت ها اعلام نکردند هر فدارسیونی در اوایل سال تقویم ورزشی به هیئت ها اعلام و هئیت برابر با تقویم ورزشی فدارسیون ها برنامه ورزشی سالانه خودشان را تعیین میکنن که برنامه ها طبق ان انجام دهند

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار