رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: روز چهارشنبه جشن پار المپیک با حضور بیشتر معلولان استان کرمانشاه در سالن شهید بهشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان استان،رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه ، گفت: روز چهارشنبه جشن پار المپیک با حضور بیشتر معلولان استان کرمانشاه در سالن شهید بهشتی برگزار می شود.

او بیان کرد:  هر ساله 15 تا 20 نفر از استان کرمانشاه به مسابقات برون مرزی اعزام شدند و در سال 97 نقطه عطف  برای کرمانشاه بود و 19 نفر به  مسابقات خارج از کشور  اعزام شدند و 19 مدال کسب کردند.

پرنیان با بیان اینکه  امسال نیز قرار است رشته های جدید را فعال کنیم  افزود:  در والیبال نشسته  در بین 150 تیم  برای نخستین بار در تاریخ والیبال نشسته  موفق به کسب مدال چهارم شدیم.

او با اشاره به اجرای برنامه های هفته المپیک در کرمانشاه گفت: غبار روبی مزار شهدا حضور در مدارس نابینایان معلولان کم توان ذهنی و کودکان استثنایی  برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی  و جشن بزرگ پار المپیک از جمله این برنامه هاست.

او ادامه داد:  در تلاشیم تا برگزاری این مراسمات  بتوانیم معلولان را  از خانه ها بیرون بیاوریم و به سمت ورزش  سوق دهیم همچنان که  تعداد زیادی از ورزشکاران قهرمان جهان از بین معلولان هستند.

پرنیان بیان کرد:  ورزش موجب خود باوری و تقویت روحیه شاد زیستن و نشاط در بین معلولان می شود  و البته جامعه هم باید آن ها را بپذیرد  تا بتوانند در این عرصه موفق شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار