شهردار کلانشهر اهواز:
شاعری با انتقاد از بی تفاوتی مناطق نفتخیز در جهت همکاری با مجموعه مدیریت شهری اهواز و خدمت به مردم گفت: وزارت نفت باید در توسعه و ارتقای خدمات دهی به مردم همکاری لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ 09 November 2019

عصر امروز در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر اظهار کرد: هدف و سیاست مجموعه مدیریت شهری اهواز، توجه به مناطق کم برخوردار است.

 شهردار کلانشهر اهواز با تاکید بر اینکه توسعه کلانشهر اهواز باید توسعه ای همه جانبه و متوازن باشد افزود: اهواز در بخش های مختلف از استانداردهای کلانشهری دور است، به همین دلیل به همه نقاط شهر باید نگاه برابر داشت.

 وی با ابراز تاسف از اینکه درآمدهای مدیریت شهری به هیچ وجه پاسخگوی کمبودهای شهر در همه زمینه ها نیست اضافه کرد: صنعت نفت باید متعهدانه تر، وظایف جدی تری را در قبال مردم استان به ویژه اهواز برعهده بگیرد.

 وی با انتقاد از اینکه برخی از پروژه ها به دلیل ورود به حریم مناطق نفتخیز توسط این ارگان متوقف می شود عنوان کرد: به هیچ وجه قابل قبول نیست که مجموعه وزارت نفت و مناطق نفتخیز عملیات استخراج انجام داده و بیشترین خدمات را در اختیار نیروهای خود قرار دهد، در حالی که مردم ما از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند.

 شاعری با بیان اینکه سهم ما از نفت تنها آلودگی ها و آلایندگی است تصریح کرد: مجموعه نفت باید سهم آلایندگی ها را پرداخت کند تا علاوه بر اجرای پروژه قطار شهری، شاخص های کلانشهری در اهواز گسترش یابد.

 وی از بی تفاوتی مناطق نفتخیز در جهت همکاری با مجموعه مدیریت شهری اهواز و خدمت به مردم انتقاد کرد و اذعان داشت: وزارت نفت باید در توسعه و ارتقای خدمات دهی به مردم همکاری لازم را داشته باشد.

 وی به مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر اهواز اشاره کرد و با بیان اینکه در فاز اول ۲ سالن ورزشی ۲ قلو در کنار هم  احداث شده است ابراز کرد: حدود ۲ هزار مترمربع زیربنا و ۴۵۰ مترمربع نیز برای مجموعه کلاس های آموزشی در نظر گرفته شده است.

 شهردار اهواز با اشاره به عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر خاطر نشان کرد: عملیات احداث سالن آمفی تئاتر، کتابخانه، گالری و نگارخانه و همچنین سالن پذیرایی به زودی آغاز می شود.

 وی از بهره برداری سرای محله در منطقه فرهنگیان و افتتاح یک مجموعه فرهنگی در منطقه آخر آسفالت در روزهای آینده خبر داد و بیان کرد: هفته آینده کلنگ تقاطع غیرهمسطح اهواز با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان مجری طرح، زده می شود.

 شاعری توسعه فضای سبز و بازسازی معابر را از دیگر برنامه های مجموعه مدیریت شهری اهواز عنوان کرد و یاد آور شد: عملیات اجرای جاده اتصال پل ششم به جاده ماهشهر و جاده ساحلی به سرعت در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار