سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با بیان اینکه کل شهرحمیدیه سیستم دفع فاضلاب ندارد، گفت: به گفته مدیریت آبفا حمیدیه اجرای شبکه فاضلاب حمیدیه به اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان نیاز دارد.
کد خبر: ۷۹۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 10 November 2019

شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با انتقاد از عدم توجه اداره آب و فاضلاب اهواز به شهر حمیدیه، اظهار کرد: اداره آبفا حمیدیه با کمترین امکانات در زیرمجموعه آب و فاضلاب اهواز قرار گرفته در حالی که هیچ‌گونه توجهی  به مشکلات آب و فاضلاب  صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به جمعیت 21 هزار نفری حمیدیه، گفت: وسعت این شهر به اندازه یکی از مناطق شهر اهواز است اما سیستم دفع فاضلاب  ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با بیان اینکه کل شهرحمیدیه سیستم دفع فاضلاب ندارد و در فصل زمستان و زمان بارندگی مردم با مشکل مواجه می‌شوند، عنوان کرد: به گفته  مدیریت آبفا حمیدیه  اجرای شبکه فاضلاب حمیدیه به  اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان نیاز دارد.

هاشمی با اشاره به معضلاب زیست محیطی محیطی و بهداشتی فاضلاب گفت: نبود سیستم دفع فاضلاب و رها شدن فاضلاب در برخی مناطق شهر  سبب ایجاد بیماری‌های مانند اسهال روده ای و... شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار