فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از برنامه‌ریزی و عزم جدی پلیس برای بازگرداندن اموال سرقتی اموال بلاصاحب به مالباختگان،در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 10 November 2019

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز، اظهار کرد: با توجه به استقبال ۵۰ هزار نفری شهروندان اهوازی از نمایشگاه اموال بلاصاحب (اموال سرقتی که کشف شده اما  به هر دلیلی هنوز به دست صاحب آن بازنگشته است)که برای اولین بار در کشور برگزار شد با توجه به اینکه تمامی اموال موجود در نمایشگاه به مالباختگان بازگردانده نشد این فرماندهی در نظر دارد تا اموال مورد نظر را به صاحبان آن‌ها بازگرداند.

وی افزود: نمایشگاه اموال بلاصاحب به مدت 3 روز و با 30 غرفه در نمایشگاه دائمی و بین المللی اهواز برگزار شد و 290 نفر از مالباختگان موفق به شناسایی اموال سرقتی خود شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز بیان کرد: شهروندانی که اموال آن‌ها به سرقت رفته و هنوز موفق به شناسایی و استرداد اموال سرقتی خود نشده‌اند می‌توانند هر پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به کلانتری های محل سکونت خود مراجعه و با دیدن اموال مکشوفه سرقتی موجود در آن کلانتری نسبت به شناسایی و تحویل آن اقدام کنند.

دالوند: این ابتکار پلیس اهواز علاوه بر اطلاع‌رسانی عمومی از کشفیات اموال سرقتی، دستاوردهای مهمی همچون ارتقاء احساس امنیت، استرداد اموال به مالباختگان و تعیین و تکلیف اموال بلاصاحب است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار