تیم خوزستان در المپیاد ورزشی روستاییان منطقه ۴ کشور، "جام خوشه‌چین" به عنوان نایب‌قهرمانی رسید.
کد خبر: ۷۹۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 09 November 2019

داوود جباری، دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان، اظهارکرد: این المپیاد از ۱۵ تا ۱۷ آبان‌ماه در اراک برگزار شد و تیم‌های خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان این‌که مسابقات در شش رشته بخش‌های آقایان و بانوان به انجام رسید، گفت: ورزشکاران در رشته‌های سرعت و استقامت دو و میدانی، هفت سنگ مهارتی، چوب کشی، والیبال، فوتسال و طناب‌کشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان با اشاره به موفقیت بانوان استان در این المپیاد، عنوان کرد: در رشته دو سرعت و استقامت به ۲ مقام اولی رسیدیم، در طناب کشی و والیبال در رده دوم قرار گرفتیم و در مسابقات فوتسال نیز مقام سوم را کسب کردیم. همچنین در وزن‌های ۶۵- و ۷۵- کیلوگرم رشته چوب‌کشی به ترتیب به مقام‌های اول و سوم دست پیدا کردیم.

وی بیان کرد: در بخش آقایان نیز، مقام اول رشته دو سرعت، مقام دوم چوب‌کشی و مقام‌های سوم فوتسال و هفت‌سنگ مهارتی به خوزستان رسید. در رشته‌های طناب‌کشی و والیبال نیز در رده چهارم قرار گرفتیم.

جباری بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها، تیم بانوان خوزستان در رده دوم و تیم آقایان استان در مکان سوم قرار گرفت. در مجموع هر دو بخش آقایان و بانوان نیز تیم خوزستان عنوان نایب‌قهرماتی را به دست آورد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار