هفته اول لیگ کاراته خوزستان در رده سنی پایه با استقبال بی سابقه ورزشکاران استان همراه بود.
کد خبر: ۷۹۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 09 November 2019

هفته اول این پیکارها روز گذشته، ۱۷ آبان ماه، به میزبانی اهواز برگزار شد. چهارده تیم در رده سنی نونهالان، شش تیم در رده سنی نوجوانان و پنج تیم در رده سنی جوانان در این رقابت ها حضور داشتند.

حدود ۲۵۰ کاراته کا از شهرستان های اهواز، ایذه، شوش دانیال، رامهرمز، اندیمشک و باغملک در این مرحله حضور داشتند که در نوع خود بی سابقه بود.

به گزارش ایسنا، در دور اول گروه الف رده سنی‌ نونهالان، تیم آبادیس رامهرمز در مبارزه با میلاد اندیمشک به برتری رسید و در دیدار دوم این گروه نیز تیم‌های اقتدار اهواز و نام آوران ایذه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که مبارزه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در دور دوم نیز میلاد اندیمشک به مصاف نام آوران ایذه رفت که در پایان موفق به شکست حریف خود شد. در دیگر بازی نیز تیم های اقتدار اهواز و آبادیس رامهرمز برابر هم صف‌آرایی کردند که برنده این دیدار آبادیس بود.

در دور اول گروه ب رده نونهالان نیز، تیم‌های کهکشان اهواز و یکتا اهواز مقابل هم قرار گرفتند که تیم یکتا توانست رقیب خود را شکست دهد و در مبارزه دوم این گروه، تیم سردار هور اهواز بر تیم مدافعان حرم اهواز غلبه کرد.

در دور دوم گروه ب، تیم‌های کهکشان اهواز و مدافعان حرم اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که مدافعان حرم پیروز این دیدار بود. در بازی دوم نیز تیم یکتا توانست بر تیم سردار هور اهواز غلبه کند.

گروه ج رده سنی نونهالان نیز با سه بازی پیگیری شد که در دوره اول، تیم‌های وادوکای اهواز و الماس ایذه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که ایذه پیروز این دیدار بود و در دیدار دوم این دور، تیم‌ شهدای ابوذر شوش بر بدر اهواز غلبه کرد. همچنین دوره دوم با یک رقابت پیگیری شد که تیم‌های وادوکای اهواز و شهدای ابوذربه مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شهدای ابوذر پیروز این دیدار شد.

در گروه د نیز یک بازی برگزار شد که تیم پوریای ولی برابر سلامت باغملک به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، همچنین در گروه الف رده سنی نوجوانان، تیم کهشکان اهواز بر بدر اهواز غلبه کرد. در بازی دوم این گروه، تیم یکتای اهواز بود که توانست مقابل کهکشان به برتری برسد. در آخرین مبارزه این گروه نیز دو تیم یکتا اهواز موفق به شکست بدر اهواز شد.

در گروه‌ ب نیز پوریای ولی مبارزه را به اقتدار اهواز واگذار کرد و در بازی دوم، وادوکای اهواز مقابل پوریای ولی اهواز به پیروزی رسید و در آخرین بازی تیم های اقتدار اهواز و وادوکای اهواز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که اقتدار پیروز میدان شد.

همچنین در رده سنی جوانان، پنج تیم حضور داشتند که در دور اول، کهکشان اهواز برابر پوریای ولی اهواز به برتری رسید و در بازی دوم شهدای ابوذر شوش مقابل اقتدار اهواز شکست خورد. در مبارزه سوم اقتدار اهواز برابر یکتا اهواز پیروز شد و در آخرین دیدار، شهدای ابوذز بر کهکشان علبه کرد.

لیگ رده سنی پایه کاراته خوزستان که برخلاف سال های گذشته قرار است به صورت منسجم و مرتب برگزار شود، طی چهار هفته به انجام خواهد رسید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کاراته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار