معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برخورد با حدود هشت هزار انشعاب غیرمجاز برق از ابتدای امسال خبر داد و گفت: دستفروشان نیز در این خصوص به معضلی برای ما تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۷۹۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 09 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،داریوش منصوری ، وجود انشعابات غیرمجاز را یکی از مهمترین مشکلات شرکت توزیع برق دانست و افزود: این انشعابات هم هدررفت انرژی را بالا می‌برد و هم هزینه‌های زیادی در زمینه ترانس سوزی، کابل سوزی و ... به ما تحمیل می‌کند و گاهی خاموشی را نیز بدنبال دارد.

وی ادامه داد: وجود انشعابات غیرمجاز از بعد ایمنی نیز خطر آتش‌سوزی را برای خانه‌های افراد و حتی همسایه‌های آنها به همراه دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برخورد مستمری که با انشعابات غیرمجاز برق انجام می‌شود یاد کرد و گفت: از ابتدای امسال نزدیک به هشت هزار انشعاب غیرمجاز را قطع کردیم.

منصوری برآورد کرد هم اکنون نزدیک به هشت هزار انشعاب غیرمجاز در استان وجود داشته باشد و خاطرنشان کرد: عمده این موارد همان انشعابات قبلی هستند که قطع کردیم و دوباره متصل شده است.

وی یادآور شد: شهر کرمانشاه نزدیک به 50 درصد انشعابات غیرمجاز برق را به خود اختصاص می‌دهد.

به گفته این مسئول، عمده این انشعابات غیرمجاز مربوط به محلات حاشیه شهر خصوصا کرناچی، ده‌پهن، نوکان، کهریز، ملاحسینی و... است.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از موارد انشعاب غیرمجاز برق مربوط به دستفروشان و وانت‌بارها است، افزود: برخورد با این موارد را نیز مدام انجام می‌دهیم.

منصوری از برقراری اکیپ‌های گشت شبانه برای برخورد با انشعابات غیرمجاز برق خبر داد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این مشکلات به دلیل مسائل فرهنگی و اقتصادی مردم است، عنوان کرد: برای اینکه صاحبان انشعاب غیرمجاز را ترغیب کنیم حتی هزینه‌های اخذ کنتور برق را نیز برای آنها اقساط می‌کنیم، اما متاسفانه استقبال نمی‌کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار