سید حمید موسوی با کسب ۱۳ رأی به مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اردبیل شد.
کد خبر: ۷۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 19 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌ها و جانبازان استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار عظیمی در رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین دارد و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی مناسب، موفقیت ورزش‌های جانبازان در میدان‌ها ملی و بین‌المللی دوچندان کنیم.

سید حمید موسوی بیان کرد: در حال حاضر ورزشکاران جانباز و معلول استان اردبیل در 14 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند و انتظار می‌رود در پارالمپیک ریو شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در ورزش جانبازان و معلولین با توجه به امکانات بسیار کم و سختی کار مشکل می‌باشد، گفت: امیدواریم با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و مسئولین استان شاهد رشد و توسعه ورزش‌های جانبازان و معلولین در استان باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان افزود: یکی از مشکلات اساسی ورزش‌های جانبازان و معلولین نبود امکانات و تجهیزات این رشته است که ورزشکاران را با مشکلات اساسی روبرو کرده است و باید در این راستا مسئولان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بابیان اینکه استان اردبیل در ورزش‌های جانبازان و معلولین قهرمانان به نامی همچون جلیل باقری جدی و مجید فرزین را معرفی کرده است، گفت: باید برای کسب افتخارات زیاد از این قهرمانان به‌صورت همه‌جانبه حمایت شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اتحاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
با سلام ، به نظرم به جاي نصب از كلمه انتصاب استفاده شود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار