سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه پس از تساوی برابر آذرخش بندرعباس در لیگ برتر فوتسال، گفت: تاوان جوانی بازیکنانمان را می‌دهیم.
کد خبر: ۷۹۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 06 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن خبیری سرمربی تیم شاهین در خصوص عملکرد بازیکنانشان در این دیدار گفت: تیم ما در غیاب چند بازیکن اصلی و جوانگرایی که از ابتدای نیم فصل دوم داشته‌ایم، برای دیدار با تیم قدرتمند و منسجم آذرخش بندرعباس وارد میدان شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار برابر تیمی قرار گرفتیم که کادر فنی توانمندی دارد و 70 درصد از شاکله این تیم در سالهای گذشته حفظ و تقویت شده و هر کدام از بازیکنان باکیفیت آن برای هر تیمی یک نعمت است.

سرمربی تیم شاهین اعلام کرد: بااین وجود توانستیم بازی خوب و جذابی را برابر بازیکنان این تیم به نمایش بگذاریم و تا حدود 80 درصد نکات فنی که در تمرین به بازیکنانمان گفته بودیم را رعایت کردند.

وی اضافه کرد: در نیمه اول چند گل به ثمر رساندیم و در شروع نیمه دوم هم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما این روند روبه رشد باعث شد تا بازیکنان تیم آذرخش که دو گل از ما عقب افتاده بودند، با استفاده از تجربه حاشیه‌ای خود و حمله به داور سوم و ناظر بازی وقفه ای پنج دقیقه ای در بازی ایجاد کنند.

خبیری عنوان کرد: تیم ما تا پیش این بی نظمی روی غلتک افتاده بود و خوب پیش می رفت، اما این مسئله باعث شد تا بازیکنانم سرد شوند و فشارهای روانی زیادی که آذرخشی ها روی داور آوردند، منجر به گرفتن چند خطای بی مورد از سوی داور علیه ما شد و زمینه گلزنی تیم حریف را رقم زد.

وی اعلام کرد: پس از این اتفاقات دروازه بان ما به علت مصدومیت از بازی خارج شد، تمرکز بازیکنان تیمم از بین رفت و گل‌های بدی خوردیم و حتی از حریف عقب افتادیم.

سرمربی تیم شاهین تاکید کرد: فشارهای زیادی روی بازیکنان تیمم بود، اما با وجود همه اینها پا پس نکشیدیم و دو ثانیه مانده به پایان به گل تساوی رسیدیم.

وی به هدررفتن موقعیت‌های گل زیادی توسط بازیکنانش در این دیدار اشاره کرد و افزود: باید در این دیدار حداقل به 14 تا 15 گل می‌رسیدم و حتی چهار توپ با دروازه خالی را به بیرون زدیم، به واقع تاوان جوانی و بی تجربگی بازیکنان خود را دادیم.

خبیری خاطرنشان کرد: تیم‌های لیگ برتری برای کسب امتیاز معمولا به بازیکنان جوان میدان نمی‌دهند و فقط بازیکنان پخته را بکار می‌گیرند، اما ما این ریسک را کرده ایم و از روند روبه رشدی که بازیکنانمان هم دارند راضی هستیم.

وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های بی پایان هواداران تیم شاهین، عنوان کرد: همانگونه که هوادارانمان تاکنون ما را تنها نگذاشته‌اند، از این پس نیز به حمایت‌های آنها نیاز داریم.

تیم شاهین در حال حاضر با یازده امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتسال قرار گرفته، اما با چهار تیم بالایی خود تنها سه امتیاز اختلاف دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار