فرماندار کرمانشاه گفت : ساکنان حوالی چم بشیر خواهان ساماندهی رودخانه هستند .
کد خبر: ۷۹۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 05 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران استان،رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : ساکنان حوالی چم بشیر خواهان ساماندهی رودخانه هستند که خواسته برحقی است که به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی در شهرداری، تاکنون بخشی از ساماندهی چم بشیر اتفاق نیفتاده است که در این راستا مکاتباتی با شهردار مرکز و منطقه داشته که ادامه خواهم داد.

او گفت : این رودخانه به لایروبی نیاز دارد که در این بازدید که شهردار منطقه نیز حضور دارند، قول مساعد داده شد و با معاونت خدمات شهری شهرداری نیز در این زمینه برای استقرار ماشین آلات شهرداری در راستای خاکبرداری و لایروبی مکاتبه انجام داده ایم.

رنجبر، از نبود روشنایی معابر به عنوان دومین مشکل ساکنان محله یاد کرد و گفت: این روشنایی باید از اواسط تا اواخر کانال چم بشیر کشیده شود که با هماهنگی‌های انجام شده پنج برج نوری به این منطقه اختصاص داده شده که طرح آن توسط اداره برق تهیه شده و با هماهنگی‌هایی که با سازمان مدیریت داشتیم درصدد اختصاص اعتبار و قراردادن این امر در اولویت هستیم.

رنجبر با تاکید براینکه بخش دیگر ساماندهی این منطقه به همکاری مردم نیاز دارد، افزود: چم بشیر سرمایه خدادادی است و مردم و دولتی‌ها باید از آن مراقبت کنند، قرار است از طریق دفتر تسهیل گری، دفترک‌هایی با هدف ترویج فرهنگ نگه داری از رودخانه توزیع شود که در کنار آن کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود تا مردم در داخل رودخانه زباله نریزند چرا که آب آن پاک است.
وی از افزایش ضریب حضور و مشارکت مردم در زمینه نگه داری چم بشیر به عنوان مهم‌ترین اقدام یاد کرد.

فرماندار کرمانشاه افزود: قرار براین است با پیگیری شهردار منطقه، جمع آوری زباله توسط پیمانکار مربوطه با عملکرد بهتری انجام شود.

او در زمینه وضعیت حصارکشی در این محله گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین، بخشی از حصارکشی انجام شده که بخش دیگر به دلیل کمبود اعتبار باقی مانده که در این زمینه مدیران و کارشناسان شهرستانی آب منطقه‌ای که در بازدید حضور داشتند مکاتباتی انجام شد که در صورت اخذ اعتبارات و پیگیری مرکز، این امر انجام می‌شود .

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار