جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی ایستادگی ما بر اصولمان است که یکی از این اصول مسلم دشمن‌ستیزی است و ما با آمریکا سر سازش نداریم.
کد خبر: ۷۹۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 04 November 2019

سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) در مراسم روز 13 آبان با بیان اینکه چرا سازش ما با آمریکا معنی ندارد؟ اظهار کرد: هر سازشی دلیل می‌خواهد و شما که نسل جوان ما هستید حتما باید این نکته را به خوبی دریابید و مرور کنید.

وی افزود: ماجرای انقلاب اسلامی با رژیم آمریکا سابقه‌ای حداقل 70 ساله دارد، باور غلط مذاکره در زمان مصدق، دولت قانونی کشور را از پای درآورد و دولت شاه در حد جابه‌جایی یک رئیس دانشگاه اختیار نداشت و همه عرصه‌ها حتی نیروهای مسلح کشور تحت تسلط آمریکایی‌ها بود؛ ماجراهای آمریکا در قبل از انقلاب به تنهایی کافی است برای اینکه ما کماکان نسبت به ادعاهای آنها با شک و تردید نگاه کنیم.

غیب‌پرور بیان کرد: با پیروزی انقلاب، آمریکا نه تنها در مقام جبران برنیامد بلکه این دشمنی را نیز ادامه دادند؛ چه کسی به شاه پناه داد؟ کدام دولت میلیاردها دلار از دارایی‌های کشور ایران را بلوکه کرد و تا به امروز پس نداده است؟ کدام رژیم به انقلاب نوپای اسلامی مردم ایران دهن‌کجی کرد؟ و کدام رژیم علمای ما را در کف خیابان‌ها ترور کرد؟

وی افزود: خط ترور تنها مخصوص علما نبود و مردم عادی، قشر دانشجو و حتی دانش‌آموز را در خیابان‌ها به خاک و خون کشیدند و منافقین را تقویت کرده و هزاران شهید از ناحیه نفاق بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد و سرمایه‌های انسانی ما را ترور کردند؛ آیا با وجود این دلایل هنوز هم باید گفت که چرا سر سازش با آمریکا نداریم؟

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) عنوان کرد: جنگ 8 ساله را بر مردم مظلوم که تنها خواسته‌شان اسلام بود تحمیل کردند و این مسئله برای مردم خوزستان بیشتر ملموس و قابل درک است؛ فلسفه انقلاب اسلامی دین‌خواهی و موحد بودن است و ما نمی‌خواهیم نوکر باشیم، این را چگونه باید فریاد زد تا متوجه شوند.

وی افزود: دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی ایستادگی ما بر اصولمان است که یکی از این اصول مسلم دشمن‌ستیزی است و ما با آمریکا سر سازش نداریم؛ ما نمی‌توانیم رخ در رخ آمریکا تبسم کنیم و از محالات است به همین دلیل مقاومت و ایستادگی راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آمریکایی‌ها قطعا این خواسته را به گور خواهند برد که جمهوری اسلامی یک روز از سر سازش و گفت‌وگو با آن‌ها دربیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار