ورزشگاه پارس شیراز رفته‌رفته خود را برای انجام مسابقه فینال فوتبال جام حذفی کشور آماده می‌کند.
کد خبر: ۷۹۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 04 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:پس از بازدید سعید فتاحی مسئول کمیته سازمان لیگ از ورزشگاه پارس به همراه حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان که ظهر روز یکشنبه گذشته انجام شد، نکات موردنظر برای برگزاری هرچه بهتر مسابقه فینال فوتبال جام حذفی کشور در این ورزشگاه موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

حیدر علی کامیاب در خصوص این بازدید گفت: در حال استانداردسازی ورزشگاه پارس هستیم و تمهیدات و مقدمات لازم برای این کار در نظر گرفته‌شده است.

 

 

وی همچنین گفت: چمن ورزشگاه پارس تعویض شده و کلیه بخش‌های ورزشگاه کامل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: تنها گیت‌های ورودی باید نصب‌شده تا شرایط فروش بلیت به‌صورت الکترونیکی انجام شود و علاقه‌مندان نیز به سهولت رفت‌وآمد کنند.

لازم به یادآوری است، بازی نهایی فوتبال جام حذفی کشور قرار است خردادماه سال آینده در ورزشگاه پارس انجام شود.

کامیاب درعین‌حال از دیدارش با استاندار فارس در خصوص موضوع مذکور گفت و افزود: مقام عالی دولت در استان نیز حمایت کامل خود را از برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در شیراز اعلام کرد.

 

 

وی همچنین از رایزنی استاندار برای همکاری با کشور قطر در برگزاری جام جهانی 2022 خبر داد و بیان کرد: طبق گفته دکتر رحیمی، شیراز ظرفیت‌های مناسبی برای میزبانی رقابت‌های بزرگ بین‌المللی دارد لذا به دنبال توسعه زیرساخت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اضافه کرد: طبق نظر استاندار فارس ورزشگاه پارس می‌تواند یک دهکده ورزشی برای برگزاری رقابت‌های بزرگ باشد و برای محقق شدن آن باید مشارکت بخش خصوصی را پررنگ شود.

 

 

یادآور می‌شود ورزشگاه پارس شیراز به‌عنوان چهارمین ورزشگاه بزرگ ایران در جنوبی‌ترین نقطه این شهر واقع‌شده است.

کلنگ ساخت این ورزشگاه در سال 1376 به زمین زده شد اما به دلیل عدم تأمین بودجه لازم و پیگیری موردنیاز، روند ساخت آن به‌کندی پیش رفت به‌طوری‌که پس از 20 سال ورزشگاه به بهره‌برداری نرسید.

با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استان به‌ویژه اداره کل ورزش و جوانان فارس از سال 96 و اختصاص بودجه 540 میلیارد ریالی، روند تکمیل ورزشگاه سرعت گرفت و درنهایت در 31 فروردین 96 به دست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، چهارمین ورزشگاه بزرگ ایران در شیراز به بهره‌برداری رسید.

این ورزشگاه گنجایش 50 هزار تماشاچی را داشته و دارای امکاناتی نظیر سقف پارچه‌ای، رمپ، نورپردازی بدون دکل، پیست دوومیدانی، سیستم گرمایش زمین و... می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار