مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: حضور پرشور هواداران تیم فولاد خوزستان در دیدار با پرسپولیس بسیار موثر بوده و روحیه بازیکنان را دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۷۹۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 04 November 2019

سعید آذری بیان کرد: بازی با پرسپولیس همیشه ویژگی خاص خودش را دارد چرا که این تیم در کنار استقلال و سپاهان جزو مدعی های قهرمانی است.

وی گفت: بر اساس قوانین تنها ۱۰ درصد ظرفیت استادیوم به هواداران پرسپولیس تعلق دارد و ۹۰ درصد متلعق به هواداران فولاد است.

وی افزود: معتقدم بازی با پرسپولیس برای فوتبال خوزستان، این بار یک ویژگی خاص دارد زیرا در استادیوم فوق‌العاده شهدای فولاد و در حضور هواداران خونگرم خوزستانی برگزار می‌شود.

آذری با بیان اینکه امیدوارم سه امتیاز بازی با پرسپولیس را کسب کنیم ادامه داد: از هواداران تقاضا دارم حداکثر ۲ ساعت پیش از بازی ۹۰ درصد جایگاه را پر کرده باشند تا بهانه‌ نکنند که سکوهای خالی باید در اختیار برخی از هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

وی در خصوص شرایط تیم فولاد نیز گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته تمرینات تیم به خوبی انجام شد و بازیکنان انگیزه بالایی برای بازی فردا دارند. تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و امیدوارم روند تیم روز به روز بهتر شود.

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز عازم اهواز می شود تا برای این بازی حساس در کنار کادر فنی و بازیکنان تیمش باشد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس امروز دوشنبه ۱۳ آبان از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار