رییس حوزه هنری خوزستان گفت: طی فراخوانی، خاطرات شهید محمود رایگانی جمع‌آوری و در قالب کتاب به چاپ می‌رسند.
کد خبر: ۷۹۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰ 05 November 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی اظهار کرد: یکی از شخصیت‌های شاخص و تاثیرگذار مبارزات انقلابی مردم رامهرمز و اولین شهید روحانی این شهرستان سید محمود رایگانی است.

وی افزود: برخلاف تاثیر شگرف و عمیقی که این شخصیت روحانی و آزاده در تحولات سیاسی، اعتقادی و فرهنگی مردم خوزستان داشته است، هیچ گونه کار شایسته‌ای در زمینه بزرگداشت و معرفی او در طول سال‌های بعد از شهادتش صورت نگرفته است.

طباطبایی به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی مفاخر انقلابی و متعهد کشور اشاره کرد و گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در همین مورد اقدام به برگزاری ثبت خاطرات این شهید کرده است.

رییس حوزه هنری خوزستان درباره انتشار فراخوان جمع‌آوری خاطرات شهید رایگانی، توضیح داد: از آنجایی که این شهید بزرگوار ارتباطات عمیقی با لایه‌های مختلف مردمی در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد داشت، بهترین کار برای جمع‌آوری مجموعه خاطرات این شهید انتشار فراخوان عمومی جهت دریافت خاطرات ماندگار و تاثیرات فرهنگی او در این استان‌ها است.

وی ادامه داد: پس از جمع‌آوری و بررسی آثار در برنامه‌ای تحت عنوان شب خاطره از خاطرات برتر با اهدای جوایز نفیس و به میزبانی نمایندگی حوزه هنری دفتر شهرستان رامهرمز تجلیل به عمل خواهد آمد.

طباطبایی گفت: پس از ویراستاری و تدوین مجموعه، خاطرات برتر در قالب اثری نفیس برای استفاده علاقه‌مندان به چاپ خواهد رسید.

رییس حوزه هنری خوزستان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان دی ماه به نشانی اهواز، امانیه، خیابان دز شرقی، بین عارف و لقمان روابط عمومی حوزه هنری خوزستان تحویل دهند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۴-۳۳۷۳۱۳۱۲-۰۶۱ و تلفن همراه ۰۹۱۶۰۶۰۰۴۹۸ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار