مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نمایشگاه الکامپ را زمینه ساز حضور جوانان در عرصه‌های نوین علمی و استفاده از سامانه‌های جدید الکترونیکی را در کنترل و پیشگیری بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله موثر دانست.
کد خبر: ۷۹۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 03 November 2019

علی خدادادی در محل نمایشگاه الکامپ در نشست با رسانههای خوزستان اظهار داشت: این نمایشگاهها می توانند زمینه ساز حضور جوانان در عرصههای نوین علمی باشند و توسعه خدمات الکترونیک نیز به خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری دهد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان نیز با توجه مسئولیتهای مهم خود نیازمند دسترسی به سیستم های جدید و نوین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برای کاهش خطر پذیری و افزایش ایمنی باید از سامانههای مختلف استفاده شود همانگونه که در سیل اخیر خوزستان با استفاده از پهپاد و تصاویر ماهوارهای توانستیم بسیاری از خسارتهای رودخانههای کرخه و کارون را کاهش داده و از یک فاجعه بزرگ در اهواز جلوگیری کنیم. 

وی تصریح کرد : همچنین برای ارزیابی مخاطرات و تهدیدات موجود در بخش کشاورزی، نیروی انسانی، خطوط مواصلاتی و وضعیت جوی استان میتوان از طریق سامانههای الکترونیکی نوین، اطلاعات دقیق را دریافت و پایش کرد.

خدادادی اظهار داشت: در حوزه ارتباطات رادیویی در مواقع بحرانی در ارتباط بین پایگاهها به ویژه در مناطق سخت گذر و نقاط کور از تکنولوژیهای جدیدی استفاده کردیم که در انجام صحیح ماموریتها بسیار موثر بود.

وی تصریح کرد : اگر بتوانیم نیروهای جوان را به عنوان سرمایه اصلی کشور در حوزه الکترونیک و خدمات نوین بکارگیری کنیم به توسعه روز افزون کشور کمک کردهایم.

چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در حوزه های الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک شامل ۳۰ غرفه دولتی، ۳۰ غرفه خصوصی و ۲۰ غرفه استارت آپ از ۹ آبان ماه گشایش یافت و تا ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲  در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برای بازدید عموم آزاد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار