شهرام عارف کیا در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، از روند لایروبی در سطح شهر خبر داد و گفت: ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی هستیم.
کد خبر: ۷۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 02 November 2019

شهرام عارف کیا در خصوص لایروبی در بارندگی های اخیر در گفتگوبا خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: حدود 4 دستگاه لودر، 2 دستگاه بیل لاستیکی، 2 دستگاه بیل زنجیری با حدود 1600 نفر نیروی خدماتی به صورت آماده باش شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستیم.

وی افزود:تاکنون کار لایروبی مناطق شهرک ظفرو همچنین 56 متری شهرک ظفر را انجام داده ایم.

مدیر کل نظارت بر خدمات شهرداری با اشاره به انجام لایروبی در برخی مناطق و ایجاد مشکلات مکرر در این بخش ها، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت شهروندان و ریختن زباله در کانال ها، ما مجددا لایروبی این قسمت ها را انجام می دهیم و این کار به صورت روزانه انجام می گیرد.

این مسئول با تاکید بر آماده باش مسئولین و کلیه امکانات شهرداری هنگام وقوع بارش ها، یادآور شد: علاوه بر لایروبی کار پاکسازی کانال ها و جمع آوری زباله ها از داخل آن را نیز انجام می دهیم.


عارف کیا  علت آبگرفتگی برخی کانال ها، از جمله کانال میدان آزادگان را حجم زیاد آب که از 4 طرف وارد کانال می شود، عنوان کرد و گفت: کار لوله گذاری آنجا در حال انجام است.

وی در پایان گفت: شهروندان می توانند با دو شماره تلفن "137" و "7273100" که مرکز پیام شهرداری  تماس حاصل نمایند و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار